Sabtu, 06 Agustus 2011

BEAUTIFUL MY GIRL

assalamualaikum...hai semua (sambil lambai tangan)
tengah buat ape tu...buat la pa pa yang korang rasa nak buat..aku x nak kacau janji korang jadi chingu terbaik aku..okey????

so,cam na ngan puasa korang?setakat ni penuh ker dah ABC(allah bagi cuti) da..sapa2 yang dah ABC tu faham-faham la yerk..makan-makn jygak jgn lupa kena ganti balik..okey..kalau tak kena bayar fidyah..jangan orang lain buat kita x payah plak...

this entry nak tunjukkan korang blog alaf baru aku..setelah 3 hari aku bersengakang mata cari templet yang terbaik untuk blog finally jumpa gak...cantik tak...cantik tak tuan blog nie..haha..just kidding..kali ni aku sertakan dengan lagu BEAUTIFUL nyanyian BEAST B2ST..bukan beast yang menatang tu..ni group korea okey..diorang saja gunakkan nama beast..kot la..aku ni kan suka buat kepala haha...

apa kena mengena tajuk enrty kali nie?? korang tertanya-tanya tak..
kalau tak tanya pown aku bagi tau punye...tajuk entry kali nie ada la kena mengena dgn lagu yang sedang berkumandang sekarang ni...cuba dengar betul-betul...lagu ni banyak sebut
 BEAUTIFUL MY GIRL..nama blog aku pown aku dapat idea lepas dengar lagu la..maka terhasillah
BEAUTIFUL IS WONDERFUL...okey..

lagu ditujukan kepada BEAUTIFUL GIRL...aku percaya semua manusia ada rupa paras yang tersendiri...ada yang cantik..ada yang cute...apa apa pown ciptaan ALLAH semuanya cantik cantik belaka..setuju??? angkat kaki tinggi tinggi...

okey..bye...

*x da gambar untuk entry kali ni

sssssseeeeeeeeuuuuuoooooolllllllllssssssssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar