Jumat, 26 Agustus 2011

DI ANTARA AIDIL FITRI , MERDEKA DAN STPM

Assalamualaikum semua...
anyeonghaseyo T_T

hai..dah lama aku tak up-date blog aku ni kan...korang tertunggu-tunggu tak?? erm..mesti tak kan..ye la blog aku tak sepopular blog irine nadia dan fatin liyana kan...huhu..tapi tak apa la...aku pon belajar berblog ni pon dari blog diorang jugak kan...huhu...what ever la...janji happy sudah kan...
 
erm..pejam celik celik dah hampir srbulan kita puasa kan...ramadan pun dah pelan-pelan melabuhkan tirainya....sedihnya... sob~ sob~ sob~ aku sedih bukan apa takut takut aku tak jumpa ramadan dah tahun depan...mana la tau kan...

ni masa aku and the geng ada kat majlis berbuka puasa semalam(25.08.2011)..sementara nak tunggu bukak puasa kami pown....snap snap la ja..tapi gambar tak je;as sangat la..maklumlah guna handset..


 ewah..dan lagi bergaya..masa snap gambar ni..budak budak tengok jer gelagat kami....arg...ada aku kisah...
 
okey...memandangkan tahun ni kita sambut raya dalam bulan kemerdekaan..so pun buat la entry hari raya plus merdeka plus stpm... stpm eh..sapa plak yang ambik stpm ni...buat pengetahuan korang aku ni  STPM candidate...aku just bagi tau kat sapa sapa yang tak tau la...yang dah tau tu tak pa la....
tahun ni nak sambut raya pun macam tak seronok jer..kenapa erk??? korang rasa macam tu tak??? mungkin sebab dah besar kot kan (tak ngaku dah tua)..tu yang bila nak raya tu jadi tak seronok tu...mungkin la kan....
 
tu dia bunga api setiap kali sambut kemedekaan....mesti ada punya la...cantik...
er...betul betul betul...

bulan ogos tahun banyak perkara yang berlaku dalam hidup aku..1stly bezday aku , mak aku dan kakak aku...huh..sama bulan beza tahun dan beza 2-3 hari ja....example...bezday mak aku 11.08...bezday aku 15.08 dan bezday kakak kau 18.08..haha...so kami pun sambut la sekali...tak yah guna banyak bajet kan...jimat..maklumlah barang sekarang semuanya mahal..so kena la pandai-pandai jimat kan....

ni la pemimpin kita yang telah menjadi nakhoda kepada kemajuan negara kita MALAYSIA

kita mungkin raya 30.08.2011 ni kan...insya-allah...pastu nak sambut merdeka pulak..fuh..memang merdeka la kan...lepas sebulan berpuasa terus sambut merdeka...erm..tahun ni tarikh macam cantik jer kan...yang tak cantiknya...lepas raya dan merdeka terus ada percubaan...fuh masak...pengetua skolah aku dah siap warning lagi...suruh raya sehari ja...haha..lagi cepat..ingat baru rancang nak g jalan jaln...tapi erm...hampeh...dia kata kalau nak raya..raya tahun depan puas-puas...kalau macam tu semua orang tau..but whatever..aku pun tak mau sambut raya tahun ni meriah sangat....ye la nak fokus percubaan ...
so aku percubaan jalan serentak dengan spm....so tolong doakan kejayaan aku yer....ustazah aku cakap selalunya doa orang lebih dimakbulkan..so sama -sama la doakan aku yer....percubaan mula 06.09.2011..bezday kawan baik aku pulak tu....mintak mintak la sempena bezday dia tu jadi permulaan yang baik untuk percubaan aku...amin....

so....ni jer la buat kali ni..kalau korang ada apa apa info nak bagi tau boleh tingglakn komen kat ruangan yang disediakan...ataupun boleh surf  kat FB taip ayumi_shaari@yahoo.com..so..aku nak ucapkan 
 
 
selamat hari raya aidil fitri maaf zahir dan batin..selamat hari merdeka dan selamat menjawab berjaya kepada stpm and spm candidate...good luck

ok...bye ...

seeeeeuuuuuoooolllllssss  next time

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar