Senin, 15 Agustus 2011

HAPPY BIRTHDAY TO ME


 Assalamualaikum semua..anyeonghaseyo oppa unnie...tengah buat ape tu...adoi..suka tanya soalan ni kan..mesti la tgh baca blog aku ..lagi mau tanya lagi ke kawan...T_T...di samping aku sedang dengar lagu korea nyanyian B1A4 yang bertajuk  ONLY LEARN BAD THING..aku nak story mory sikit tentang 15 Ogos 2011 boleh ???

hari ni umur aku genap 19 tahun ..huhu  sedey bercampur ceria nie...tak dapat nak gambarkan..nak lukis pown x pandai so aku just bercerita jer la kan..huhu...xserli besday aku sama dengan kawan aku yang sorang ni...haha..caya tak..caya tak caya benda tu dah memang betul dah tak dapat nak nafikan lagi okey...kebetulan jugak la kan ..dah la tarikh lahir sama umah plak dekat dekat..ish ish...dasyat kan..x yah nak wat muka terkejut plak..benda tu biasa ja..even korang pown mesti ada kawan korang sama tarikh besday..betul tak...

ni la kawan aku yang aku maksudkan...hah..penah tengok ker...of kos la tak kan... T_T so aku nak ambil kesempatan nak ucapkan hepi besday to noraziha bt abdul rahim yang ke19 tahun

 
 ni kad yang aku copy and paste daripada google..haha..sowi nak buat kad tak da masa so just copy and paste jer la..
 

 Tada..tu dia sat ja kau buat kek..haha...cantikKan


 Alolo NICKHUN oppa susah susah jer buat kek kat aku...thanks oppa (perasan)
jangan jeles uuoollsss..kau ada???


 bukan setakat NICKHUN oppa jer yang buat persiaapan hari jadi aku tapi satu group 2PM buat..adoi ni yang tacing nih...sob~ sob~ sob~...thanks nickhun oppa  junsu oppa , taecyeon oppa , chansung oppa , junho oppa and wooyoung oppa...sarangheyo...

group 2PM buat cake aku tau...haha..jangan jelez sudah...
ni la orang yang menyambut besdaynya pada 15 ogos setiap tahun...
so...aku nak ucapkan selamat menyambut ulang tahun yang ke 19 kepada 

NURUL IDAYU BT SHAARI
15 ogos 1992

SEMOGA AKU MENCAPAI APA YANG AKU INGINKAN SELAMA NI...SETIAP MANUSIA PUNYA CITA-CITA YANG INGIN DICAPAI RIGHT?

SETIAP PERKARA YANG DIBUAT DISERTAKAN DENGAN USAHA  DAN TAWAKAL KEPADA ALLAH..INSYA-ALLAH BOLEH...
HWAITING....

.....BYE....

sseeeeuuuoooollllssss next time

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar