Jumat, 26 Agustus 2011

Aku kagum dengan Wardina Safiyyah ni. She's my inspiration =)




Aku sarankan korang tengok video ni. Bergelinang air mata aku bila tengok video Wardina Safiyyah ni. Dia cerita pasal zaman jahil dia dulu dan sampai dia berubah sekarang. ce tengookkk ce tengokkkk








Memetik apa yang Wardina Safiyyah cakap dalam video ni:



"Orang akan menilai kita melalui pakaian kita sebab pakaian kita ni menzahirkan siapa kita"


 "Apabila kita nak cuba mendekatkan diri dengan ALLAH. Kita kena berkawan dengan orang-orang yang baik, tapi saya percaya Allah akan hantar orang-orang yang baik untuk bersama-sama kita."








Subhanallah. Ya Allah, jangan di ambil hidayah ini setelah Kau berikan padaku hidayah. Selalu kita dengar orang bagi  alasan "tak dapat  hidayah lagi" . Hidayah itu perlu dicari bukan dia datang sendiri


Aku kagum dengan Wardina Safiyyah dan kejujuran dia bercerita dalam video ni.Kalau tengok betul betul, serious boleh tersentuh dan mengalir air mata tengok video ni.  She's my inspiration!! =')



Tidak ada komentar:

Posting Komentar