Senin, 29 Agustus 2011

Yayyyy esok raya. Selamat hari Raya AidlilFitri semua!! =)




Dikesempatan ini aku nak mintak maaf kalau ada yang terasa hati dengan entri aku, penulisan aku, gambar aku, video aku dan apa apa lah yang aku buat. yang aku pernah terlaser  di blog,twitter, or facebook ke. Pulak pulak time aku tengah hangin kan, semua kemain sedap je aku sembur. ayat tah pape yang bedal keluar. Dah tak ada filter dah time tu. Harap diampunkan.Mulut aku ni kadang kadang tak ada insurans sikit. Bukan kadang-kadang lah tak ada insurans. selalu jek laser macam tu. huahuahua




Yang nak balek kampung malam-malam raya ni. Sila pandu dengan berhemah. harap anda semua sampai ke destinasi yang mahu ditujukan. Pandu cermat jiwa selamat. Ingat lah orang-orang tersayang (bajet iklan raya Petronas)




Bagi budak budak hingusan macam aku, selamat kutip duit raya dengan jayanya pada tahun ini. Semoga duit raya tahun ini lebih banyak daripada tahun tahun lepas

Dok syok syok bedal ketupat rendang lemang bahulu semua tu. Jangan makin gendut sudah lah ye. Makan makan jugak tapi jangan sampai overload . Kang time puasa turun 8 kg, raya kang naik lapanbelas kg apa cer ni kang? *peringatan untuk diri sendiri*




Btw, Selamat Hari Raya Aildil Fitri Maaf Zahir dan Batin. Mintak maaf banyak banyak kalau tersalah cakap, tersilap buat, terlaser sana sini , tergurau kasar, terpekik terlolong harap diampunkan.  =)



Selamat Hari Raya!!!! yayyyyyyyyyyyyyy esok raya!!!!!!! kepada abang-abang kacak dan kakak-kakak cantik yang baca entri ini sila pos duit raya dekat budak gonjeng ini. sekian terima kasih





ok bye!




Tidak ada komentar:

Posting Komentar