Rabu, 17 Agustus 2011

FASHION : DRESS FOR GIRL

 Assalamualaikum semua....anyeonghaseyo...

sihat semuanya...kalau sihat alhamdulliah...kalau tak banyak-banyak lah makan ubat yer...moga-moga cepat sihat... T_T

hari aku nak cerita tentang fashion boleh??? terdetik hati bukak google then terus search DRESS..sekali tengok wah cantik-cantik belaka...so aku pown apa lagi..jeng jeng jeng...


1st aku tertarik ngan dress ni sebab warna hitam...erm aku suka gak warna hitam bukan apa kalau kotor orang tak nampak...huhu..ada maksud yang tersembunyi tu..pastu kat pinggang dia ada reben...wah..comey...aku pown dalam proses mencari baju macam ni...boleh pakai ngan jeans...




 2nd dress...wow blue colour..cantiknya..aku pown tak faham kenapa dress sekarang semua cantik cantik...(buat muka pelik )^_^...


 3rd dress...dress ni sama macam dress biru tadi..cuma warna je yang tukar...tapi tetap cantik...sesuai untuk perempuan pencinta pink...


 4th dress..erm dress ni pulak aku minat sebab bagi aku design dia cantik...erm apa pedapat korang setuju tak?? atau pun korang minat dress yang kat atas tadi tu?


 5th design yag sama warna jer yang lain...ni pun untuk pencinta pink..cantik kan..ditambah pulak dengan reben yang labuh...high heel yang cantik...just imagine...wow T_T

untuk yang bertudaung pun cantik pakai dress ni..sekarang fashion macam macam...dress tu boleh pakai dengan jeans..then pakai la inner shirt...inner tu pulak pilih la warna yang sesuai dengan dress yang korang pakai tu baru la matching...

insya-allah..kalau aku rajin aku masukkan entry tentang fashion yang lelaki sekarang selalu pakai..okey....

sseeeuuuuooolllllssss next time

...bye...

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar