Selasa, 09 Agustus 2011

CONTEST SKINCARE BY CPM HONEY NURHALIZA


 Assalamualaikum hai apa kabar semua sihat??
entry kali ni tentang contest skincare by cpm honey nurhaliza...

entry kali ni aku nak citer cam ne aku jaga kulit..wah..dasyat entry kali ni..
first of all aku nak citerkan cam na aku jaga kulit muka...erm..off course la sume manusia yang bergelar perempuan tak boleh lari dari jaga kulit muka kan...sapa yang guna pencuci muka setiap kali cuci muka?? tak ada kan...tapi tak tau la plak kalau wujud lagi orang macam tu kat Malaysia ni..

muqadimah dah panjang dah tapi tak citer lagi...okey okey let me start now..
okey..rutin harian aku cuci muka ialah...
jeng jeng jeng

1st cuci muka masa mandi , lepas tu pakai krim kecantikan safi balqis...
2nd cuci muka tengah hari masa nak ambik air sembahyang
3rd cuci muka sebelum tidur dan pakai krim malam...sama macam tadi aku gunakan produk safi

ni la produk yang aku guna untuk jaga kulit muka aku..erm..boleh tahan kan...
yang besar tu krim malam dan yang kecil tu krim kecerahan

lepas aku guna produk kecantikan safi  balqis tu, korang dapat lihat hasilnya..
...tada..

cantik tak hasilnya..

saya ingin menjaga kecantikan dan kesihatan kulit kerana kulit muka yang cantik melambangkan keindahan dan keikhlasan yang ada pada setiap perempuan

orang yang menjadi inspirasi saya untuk menjaga kecantikan ialah seorang pelakon korea yang sangat pandai menjaga kulit mukanya iaitu IU... cantik kan? ni la orangnya yang jdi sumber inspirasi aku jaga kulit...

aku harap korang LIKE dengan entry aku kali ni...

...bye...

ssseeeeoooouuuulllllsssssssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar