Kamis, 18 Agustus 2011

FASHION : KPOP STYLE FOR MEN




Assalamualaikum semua...hai hai hai..anyeonghaseyo...hari ni aku nak tunaikan janji aku hari tu..hah..ingat tak lagi....mesti ingat kan..tu entry aku 2 hari lepas tak kan dah lupa kan....
tak pa la aku ingtakn kan je la...hari tu aku ada buat entry pasal dress pompuan...so hari ni aku tunjuk kat korang pasal fashion lelaki plak..tapi fashion KPOP la kan..aku pilih KPOP sebab diorang punya dress up memang tip top...tu 2nd reason la kan..1st reasonnya aku memang minat KPOP..huhu...
ok tengok la gambar pembukaan ni...guess sapa dia...haha..mesti kenal kan..tu NICKHUN 2PM..oppa ni asalnya orang THAILAND..tapi dia berhijrah ke korea...kalau korang dengar dia cakap korean..perh..cair beb..sikit pun tak macam orang THAILAND....dasyat kan...huhu


 

 erm..cantik kan baju dia..yang dekat leher dia tu aku minat...baju warna cream/putih (tak dapat dikenal pasti warnanya)..wow..ditambah dengan kehamsomeman dia..wow..awsome right...

kat bawah ni pulak group INFINITE..tau? diorang ni popular dengan lagu terbaru diorang tajuk 
BE MINE....terpilih untuk entry aku kali ni sebab...aku x tau nak pilih yang mana satu...satu group ni pakai baju yang cantik cantik..so aku ambik la satu group..senang la korang nak usha yang mana satu korang minat kan...



 ni pulak kenal tak..sapa peminat SUPER JUNIOR mesti la kenal kan..mana boleh tak kenal kan...
ni kyunhyun...dia terpilih sebab dekat pakaian dia tu ada aseseri...huh nampak tak....lelaki zaman sekarang kan suka letak chain yang macam tu kat seluar diorang..betul tak..ikut pemerhatian aku la...


next ,  yeah..NICHKHUN lagi ...ni sebab dia pakai cardigan..cantik kan...so sesiapa yang nak nampak macho belilah pakaian yang macam ni...baru nampak kool...kan???


 ni pulak...erm..aku minat tengok spek dia..then baju dia...inner shirt warna purple...wow..i like...pastu pakai bangle...fuh....sesak nafas aku..tolong tolong tolong...


argh...dong joon la pulak..sapa kenal..dia dari group ZE:A..hah....penah tengok tak..dia nyanyi lagu HEART FOR TWO...wow   awsome..memang kasi gegar nie...fashion yang dia pakai nampak simple...ada gak setengah pompuan dia suka mamat yang pakai simple je....sebab nampak kool....tak payah la pakai baju yang koyak sana koyak sini..ape ape ntah...SETUJU?



 wah...baju putih berseri....ni pulak group B1A4....aku suka lagu 
ONLY LEARN BAD THING..seronok oooo....huhu...aku minat baju diorang la....fashion , orang dia pown aku minat gak..ala biasa la kan pompuan minat kat laki..kalau pompuan minat kat pompuan jadi lain pulak kan...


 lepas aku tengok tengok rupanya banyak gambar yang aku upload....jari dah lenguh so..aku just bagi tau group je la erk...korang boleh la buat observation fashion yang oppa oppa ni pakai okey...then kalau rajin boleh tinggalkan sebarang komen...

ni GROUP BOYFRIEND


ni LEE GI KWANG dari GROUP BEAST B2ST


ni MBLAQ   


lastly GROUP ZE:A


so...lepas ni kalau korang ada sebarang cadangan atau ulasan korang boleh tinggakkan komen...atau pun korang nak aku masukkan apa apa entry yang korang nak...insya-allah aku akan tunaikan permintaan korang...tapi jangan la mintak yang bukan bukan plak erk...huhu....

kalau suka tekan LIKE banyak banyak tau...

ok lah 

sseeeuuuooolllllssssss next time

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar