Sabtu, 06 Agustus 2011

Tips untuk mengelakkan digigit nyamuk yang kwanghajar

Siapa sini pernah gigit nyamuk?? Tak payah nak propa lah kan kalau tak tahu nyamuk tu menatang hape. Aku tak suka nyamuk ni sebab depa ni spesis spesis yang kwanghajar. Sesuka je main nak gigit buat lovebite dekat mana depa suka. Lepastu hisap darah orang. Kot ye pon mintak izin lah dulu tuan badan nak hisap darah orang. Ye dak? Ni main bedal suka hati dia je.





Disebab kan hari ni aku BAIK. Aku nak bagi TIPS KECANTIKAN. Hari ni je lah aku baik. Hari lain terlampau baik. Tak ada lah tips kecantikan mana pon. Sebab tips ni menggunakan produk kecantikan, aku pon main bedal lah bagi nama TIPS KECANTIKAN. eh tips aku nak bagi. suka hati aku la nak taruk nama apa pon kan




Sesiapa yang pernah duduk hostel, pulak pulak dapat bilik yang nyamuk suka lepak lepak malam malam. Dan anda merasa annoyed dengan nyamuk nyamuk yang kwanghajar ni. atau sebab depa ni terbantutkan mimpi basah anda gara gara anda terjaga sebab digigit nyamuk di pertengahan mimpi. ye! anda di entri yang betul sebab aku nak bagi tips untuk tidur nyenyak tanpa di ganggu gigitan cinta oleh nyamuk keparat





TIPS nya adalah. Gunakan lah mende alah ini:









































































TADAAAA!!!
Lumurkan lotion di seluruh badan anda sebelum anda tidur. Pasti anda akan tidur nyenyak tanpa gangguan seekor pon malaun nyamuk. Aku selalu guna lotion ni lah. Kalau tak ada lotion ni, lotion Johnson n Johnson yang warna pepel pon best jugak. Wangi je. Tidur pon sedap. Kira ada kelebihan lah pakai lotion ni sebelum tidur bagi aku:


@Nyamuk tak kan berani nak gigit engkoo. Mungkin sebab bila dia try nak gigit. rasa pahit kelat ke hape kan. Tah aku pon tak tahu hape ada dekat lotion yang menyebabkan depa ni tak jadi gigit kita. Tapi memang depa tak kan gigit lah kalau kita lumur lotion satu badan

@Badan kita pon jadi wangi je. Tidur pon selesa. sebab diri sendiri feeling feeling wangi.Boleh mimpi best best dengan nyaman. Tak kesah lah mimpi basah atau mimpi kering. Nescaya anda tak kan di ganggu oleh nyamuk

@Kulit pon boleh soft. Lembut je. Kulit tangan pon jadi lembut macam tak pernah buat kerja dekat dapur.



Kalau siapa selalu kena gigit nyamuk. CUBA-TRY-TEST letak lotion satu badan sebelum tidur. Pastu cakap dekat aku berkesan ke tidak. tapi confirm lah berkesan. Kalau tak berkesan, mungkin  yang gigit kau tu nyamuk garuda dari Zimbabwe aku syak.


Selamat mencuba tips ini kawan kawan. Lelaki perempuan pon boleh buat. Ingat perempuan je ke boleh jaga kulit??


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar