Rabu, 23 Maret 2011

Thanks Yuna sebab baca blog Cik Epal !! *senyum sampai telinga =))))



Yuna baca blog aku. weeeeeeeee. seronok lak rasa. seronok rasa macam nak pitam *OVER



kalau aku jumpa Yuna ni face to face aku tak tahu lah apa jadi dekat aku. adakah dah tak ghupe orang? adakah menyerupai Hantu Kak Limah Balik Rumah? adakah aku akan pitam, bangun balek, pastu pitam balek, pastu bangun balek? ahhh ghasak lah imaginasi tinggi nak jumpa YUNA.



Yuna baca sebab aku buat entri pasal dia kot dekat ENTRI INI. tak sangka lak dia ada masa nak baca. dah ah panjang lebar aku bebel situ.

first tweet

2nd tweet! i loikeeeeeeeeeeeeee~



sempoi ah YUNA. i lebyuuu lah. kerana sudi melayan kerenah saya dan membaca celoteh repekan saya. ngeeeeeeeeeee kem salam dekat QI ! huahuahuahua *gatai


jom la main TWITTER. boleh twit twit dengan artis.
TERIMA KASIH YUNA !!! lebyuuuu lah ! kehkeh



eh jangan lupa ea VOTE aku dekat SINI. search "Cik Epal" and VOTE NOW!! =)


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar