Sabtu, 05 Maret 2011

(review) You're Beautiful Korean Drama

Ok aku rasa ramai dah kot dah layan You're Beautiful ni. ramai yang soh aku tengok lepas aku cakap Boys Over Flowers best gila dekat ENTRI INI


walaupun ada orang cakap "you're beautiful lagi best dari Boys Over Flowers and YAB lagi lawak and etc etc"


secara jujurnya aku rasa BOYS OVER FLOWERS lagi best dari You're beautiful. cerita You;re beautiful ni boleh ah. best lah jugak. tapi aku rasa sekali aku tengok je dah cukup. kalau BOF aku tengok ulang ulang pon aku still jugak rasa best. so BOF lagi best!





pelakon pelakon utama You're beautiful watak dalam ni Kang Shin-Woo, Go Mi-Nam, Hwang Tae-Kyeong, and Kang On Yu / Jeremy

nama betul : atas Lee Hong Ki and Jung Yong Hwa. bawah : Jang Geun Suk and Park Shin Hye

serious gayyyyyyyy

Tae Kyung ni suka buat mulut muncung cenggini

Tae Kyung hadiahkan pin ni dekat Go Mi Nam

Pig Rabbit :D

Over tau. kemain nak tukar hidung rabbit pon nak operate macam doktor bedah

Tae Kyung ni kalau senyum, comel jek tauu :D

Go Mi Nam and Pig rabbit

sesi penyamaran

go Mi Nam masa jadi perempuan dan lelaki





ceritanya lebih kurang macam ni ah. Tae Kyung dengan manager dia ni tengah cari new member untuk group A.N.J.E.L.L ni. tapi last minit si Mi nam ni ada injured hape tah. so, Mi Nyu adik kembar dia terpaksa menyamar jadi Mi Nam.




nek dipendekkan cerita. first member yang tahu Mi Nam ni perempuan adalah Kang Shin-woo tapi dia senyap je sensorang tak bagi tahu orang lain. diam diam dia pulak terminat dekat Mi Nam perempuan ni.




Tapi ketua group depa si Tae Kyung ni pon dapat tahu gak dia ni perempuan. mula mula dia nak tendang je si Mi Nam ni dari group tu. tapi lama lama dia kesian lak sebab Mi Nam ni nak cari mak dia bila muncul dekat tv ni





Tapi rahsia si Mi Nam ni sebenarnya  perempuan dapat jugak Yu Hee-Yi tahu. dia ni kira pop singer gak ah. Yu Hee-yi ni jahat dalam cerita ni. dia suka dekat Tae-Kyung tapi cinta tak dibalas. lepastu nak kedengki je dengan si Mi Nam ni.Yu Hee Yi dengan Tae Kyung ni pura pura couple depan press sebab Tae Kyung nak protect si Mi Nam ni daripada press tahu yang dia ni perempuan.







Tapi yang bestnya semua ahli ANJELL tu terjatuh cinta dekat Mi Nam ni. siapakah yang dapat MI NAM ni? kantoi tak dekat wartawan yang Mi Nam ni sebenarnya perempuan? haaa korang tengok ah cerita ni. lemak ah semua aku nak cerita




Tapi overall cerita ni not bad. tapi aku tetap dengan hujah aku yang Boys Over Flowers lagi best yang arif!


p/s: sesiapa nak kaya, boleh pasang HEARTBEAT. ok bye

Tidak ada komentar:

Posting Komentar