Senin, 21 Maret 2011

(resepi) Oreo Goreng ! Chef Cik Epal gonjeng nak masak ni !

Oreo goreng?? korang pernah try?? aku bet mesti tak pernah ni. tapi aku pon tak pernah try gak ni. ni first time buat, first time nak makan. aku bab bab buat benda merepek repek ni suka la aku buat kecah dekat dapur. ok bahan bahan yang diperlukan


tepung pancake dan OREO
aku beli tepung pancake perasa blueberry gituwww. kalau OREO sila lah guna OREO ICE CREAM. jangan guna OREO biasa tu. rasa tak umphh sangat. kena guna OREO ICE CREAM. kalau kau ni jenis degil ketegaq jugak nak guna OREO biasa. suka hati lah. kalau tak sedap, jangan salahkan aku.

bahan lain:

@ telur
@ air
@ minyak sikit

ni semua kena gaul sebati dalam tepung pancake tu


nanti akan jadi macam ni. lepastu kau curahkan OREO ICE CREAM dalam tepung pancake tadi

TADAAAA!!! siap dah! ni lah dia OREO GORENG !!

Tepung pancake aku beli yang ready made, tapi kalau korang nak buat sendiri tepung pancake, suka hati lah. tepung pancake berubah jadi tepung gomak kang tu ghasak kau lah.


rasa OREO GORENG ni yang dalam tu lembut je biskut tu nanti. nak rasa. sila lah buat . senang je nak buat. bajet nak beli tepung dan OREO ICE CREAM pon dalam seploh hengget je.





ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar