Senin, 28 Maret 2011

Pelajar pelajar Akademi Fantasia 9




ni lah muka muka pelajar Akademi Fantasia 9. alaaaa kawan kawan aku yang dapat top 40 tak dapat pulekkk. cuma muka perempuan yang belah paling kiri tu macam familiar. Aida tak silap nama dia. from Melaka kalau tak silap. yang lain tak perasan. tapi apa apa pon aku rasa SALMA mentor lagi meletop! :D



Akademi Fantasia 9. Aznil jadi pengacara balek. best lah kot. pulak pulak ni yang terakhir punya AF. but aku rasa memang betul ah kan ni yang terakhir but mesti lepas ni ada lagi rancangan macam ni dekat astro. cuma dia re-branding balek ah kan. bagi nama lain like AKADEMI IDOLA ke. MENTOR KU MENTOR MU ke, KAU INGAT KAU NYANYI SEDAP SANGAT ke, ARTIS MELETOP ke. dan tah pape la rancangan lepas ni muncul kan. wait and see je lah


aku tak pernah lah nak undi undi ni. tengok pernah lah. baik duit aku buat menternak lemak. dari undi budak budak ni. depa bukan kenal aku pon. kalau depa juara pon bukan nak belanja ngeteh pon.



apa apa pon baik korang VOTE aku dekat SINI. search "Cik Epal" and VOTE NOW !! jangan risau tak kena bayar pon. kalau nak undi budak AF kena bayar :D



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar