Jumat, 18 Maret 2011

Benci redmummy ?? Coli bercorak ??


Kadang kadang aku pelik pelik je celah mana ah ayat ayat ni ada dalam blog aku. dan siapa yang cari tah. kengkadang haram jadah tak senonoh punya keywords aku dapat. bukan aku je kot. ramai kot blogger dapat keywords yang tah pape sesat dekat blog diorang

@ artis zahira seksi


adakah aku jarang bergosip tentang hal duniawi?? ada ke artis bernama zahira?? ouh sangatlah ketinggalan zaman aku ye. biasalah aku bukan kepochi sangat pasal bab bab artis ni *mata ke atas tangan ke dada





@ balasan orang pemalas


pemalas memang banyak balasan. pulak pulak kalau malas nak study. alamatnya kita jumpa lagi lah NEXT SEM!


@ benci redmummy


wah wah wah sesat sampai ke blog aku ye yang search pasal benci redmummy ni. so far tak de lagi lah aku nak buat post sal benci redmummy ke hape. kalau aku buang tebiat aku buat ler. aku malas nak mencetuskan kontroversi lagi buat masa ini. masa depan mungkin. watpe ler nak benci dekat orang


@ bantal busuk kau blog


dah bantal kau yang busuk. bukan bantal aku yang busuk? kau cari dekat sini buat apa lah. paghak betul



@ coli bercorak


ni keywors paling best. pakai coli bercorak paling tak tahan. apa kau ingat dekat sini hollywood. kau pakai coli colourful warna pelangi pon orang tak heran lah der. lain lah kau gila meroyan pergi tayang dekat public kau punya coli bercorak tu. alaa benda benda dalaman ni pakai yang satu warna sudah. kau nak yang bercorak corak bagai kenapakah?? nak pakai coli bercorak pon nak kecoh satu dunia apa kejadah??



@ sinetron tasbih cinta


aku tak habes tengok pon tasbih cinta ni. tapi hero dengan heroin cerita ni cute


@ rambut kelemumur


bukan setakat rambut kelemumur. rambut berkutu pon ada.



pelik pelik lah depa ni. nak cari menatang hape tah sebenarnya pon aku tak tahu. tapi bagus gak, sesat gak masuk sini. kehkehkeh



SENTAP MAK NAK !!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar