Selasa, 08 Maret 2011

Salma Mentor 5 meletop letop !

Siapa tengok mentor 5 haritu?  Aku ni jarang sangat tengok mentor ni. kalau tengok pon final je ah. yang season 5 ni. rasa macam nak tengok pulak. bila dengar si SALMA nyanyi. protege ERRA FAZIRA. perghh bertuah lah ERRA FAZIRA sebab dapat protege suara power kebabomm!



salma

Korang tak percaya suara dia meletop letop?? NAHHH layan bawah ni. serious aku ulang nak dekat lapanploh lapan kali dah. meremang remang bulu roma dengar suara dia. bulu bulu ketiak pon terbang terbang doh bila dengar suara dia. meletop! senang. save masa aku. tak payah cukur cukur dah. dengar suara dia je. semua bulu terbang






perghh meremang bulu ketiak! tercacak cacak berdiri! sampai terbang terbang!



bersama mentornya Erra Fazira


Aku rasa Erra Fazira lah yang kena belajar vokal dengan si Salma ni. kehkeh. tapi masa belakang pentas selamba badak je si Nas Ahmad cakap dia tak cantik. hye abang Nas Ahmaddd. abang Nas Ahmad handsome sangat kewwwwwwwwwwww?? :D


Tapi aku rasa dia boleh kot jadi juara. memandangkan protege lain lain suara hanya "biasa biasa" je. ada yang semput pon ada. tapi tak boleh lah nak cakap lagi kan. lagipon baru konsert pengenalan. but aku rasa SALMA boleh menang. orang Sabah selalunya Vokal mantap mantap!


Tapi kalau muka aku nak vote sorry lah. nak menambah kan viewers dekat youtube. boleh lerr. duit aku buat menternak lemak lagi best!


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar