Selasa, 29 Maret 2011

Senyum kerang busuk di zaman gonjeng

Hye semua. Kita kembali ke segmen GELEDAH GHOBOK! (segmen baru) Saya cik epal sebagai hos anda ingin membuat pendedahan ekslusif tentang senyum-over-macam-kerang-busuk-mesti-nak-nampak-gigi. Senyum mesti kena nampak gigi lepastu kena over sikit ye. Over banyak pon boleh. Dah memang over sejak azali, nak buat macam mana. Mari kita geledah ghobok kita. jom jom. zasssss~

Boleh tahan banyak jugak la gambar dalam entri ini. Sila perhatikan kepada senyuman kerang busuk yang over dalam setiap gambar ok!


Ini gambar di zaman sekarang yang sudah tua bangka, dan semakin membesar dan menggemuk.

Mesti senyum nak nampak gigi

Heeee

Haaa ni terlebih over sikit. Harap maaf

peace yawww!

Say cheseeeeeeeee del.




Ok kalau tak tunjuk gigi memang tak sah

Baru aku tahu sikap senyum over nampak gigi ni sudah terserlah masa di zaman aku gonjeng gonjeng lagi. Zaman zaman belum mumayyiz. Kalau kencing pon kira najis muhaffafah la lagi. Lepastu jadi najis mutawasitah.





Gonjeng nya ibu aku dulu :D

Tu cik epal dekat tengah tengah tu

Cik epal dan adiknya. Terserlah aku memang penyayang bukan? 




Ganas tak mukewwww kitewwwwwww?

Hye! Tengoklah gigi saya!

Rumah aku ada gelongsor dengan buai. Rumah kau tak ada. Jangan jealous

Tengok ! tengok! Aku ada basikal.

Seksi jugak aku dulu dulu. Rambut ala ala Ema Watson la pulak. (perasan)

eh! dekat gelongsor tadi la. Tapi dah tambah baby lagi sorang

Bakat menjadi ustazah memang telah dipupuk sejak kecil

Heeeeee

Tengok! Siapa paling over senyum???

Alaaa asal la ibu aku tak pakai kan bikini? Nak gak feeling feeling baywatch time kecik kecik. Besar besar ni tak boleh la. Kang orang cakap buang tebiat pulak

Ni senyum paling over sekali aku rasa.

Balik balik sekolah terus tangkap gambar. Tudung pon senget benget

Auwww comelnya spender aku. Seksi kan aku? seksi kan? Mana ada artis Malaysia yang berani lagi tangkap gambar masa cangkung. Nampak spender lagi tau.



Ok. This is my favourite picture. Aku rasa macam MAHAL senyum macam tu . Sebab aku tahu, aku tak dapat nak senyum macam ni sekarang. Mesti tak jadi :D




Aku memang suka senyum nampak gigi. Sometimes tu kalau terserempak dengan membe dalam uni pon. Senyum mesti nak over sampai telinga. sampai kawan aku cakap


"Over gila kau senyum macam tu"

"Macam kerang busuk kau senyum, cuba senyum elok elok"

"Tak ikhlas wei muka kau senyum" sambil gelak gelak


Sengal! Aku punya la ikhlas memberi senyuman. Boleh dia cakap aku tak ikhlas. macam ni laa. macam ni laaa


Actually gambar gambar ni aku pernah tempek dulu. kalau siapa yang dulu dulu baca blog aku, Pernah la kot tengok gambar gambar ni semua. Cuma aku baru perasan aku memang suka senyum over over dari kecik. Zaman gonjeng gonjeng dulu. Uihh bila tengok gambar gambar ni, rasa macam nak patah balik je jadi budak kecik balek. Kan best, kalau pakai spender telanjang depan rumah main basikal pusing satu taman pon takdehal. Cuba sekarang buat macam tu, pakai spender telanjang naik basikal pusing satu taman. Nak mampus?

Dah lah dosa pahala tanggung sendiri sekarang. Kalau dulu ibu ayah yang tanggung, leh buat dosa banyak banyak. haha kurang hajar punya anak. Tapi sesiapa nak baca entri pasal zaman gonjeng gonjeng aku dulu boleh aje klik mana berkenan dekat link bawah ni.


Cik epal masa zaman gonjeng gonjeng dahulu (zaman kecil kecil)


zaman gonjeng cik epal part 2


gila gonjeng gila aku dulu kottttt


Kita kembali ke segmen terjah untuk selongkar pendedahan ekslusif daripada cik epal di zaman gonjeng. yeahh!

======================================


ni entri Re-post sebenarnya. sebab semalam tengah dok borak dengan MR B (MR B pulakkkk dah haha) tetiba termasuk cerita pasal budak kecik baby baby semua. tu saja post entri ni balek sebab saja nak bagi dia jeles sebab aku time kecik kecik lagi comel daripada dia. huahuahuahua


eh jangan lupa VOTE aku dekat SINI ye. Search "Cik Epal" and VOTE NOW !! lagi sikitttt je tu :D


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar