Rabu, 23 Maret 2011

Bersama si comel gebu Rania Nur Batrisya . perghh kemain nama tau !

Aku ni pantang sikit tengok budak budak. dan pulak pulak budak tu comel gila nak mati. lagikkkkkkkk lah. boleh meroyan aku dibuatnya. ni aku terjumpa budak ni sebab aku pergi rumah nenek dia. dulu aku pernah gak main dengan abang dia. abang dia pon comel jugak. AMSYAR nama abang dia. nak tengok ghupe abang dia yang comel? KLIK SINI. tapi ni aku pergi, aku tengok dia dah ada adik dah. aik? bila masa pulak mak dia beranak lagi ni? adik dia pon serious comel gila macam muka dia. mata depa lah yang cantik. bulat dan bersinar. tak payah makan innershine pon mata dah bersinar dah.




mempersembahkan budak comel di abad ini :


RANIA NUR BATRISYA





pipi diaaaa. pipi diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

seksi tau. Kalah pasha sandau.


huahuahuhuahuahuahua. #gelakKawKaw


ayah dia lawyer




hepppp!







Adorable kan Rania Nur Batrisya ni. perghh anak anak zaman sekarang. nama depa kemain berbelit belit lidah nak menyebutnya. tapi kalau jumpa Rania ni depan depan serious comel gila. mata dia cantik! dah ah bulu mata lebat macam ABANG dia. lepastu bulat and bersinar lak tu. serious comel! aku tak boleh tengok depa dua. kang aku rasa macam aku nak kahwen cepat cepat nak dapat baby comel macam depa huahuhuahuahua *gatai


tapi ayah dia memang putih melepak pon, mak dia pon cantik. sejuk mata memandang. tak hairan lah anak anak depa keluar semua jadi macam ni. memang dari baka handsome+cantik pon. NO WONDER girls lah kan.


eh jangan lupa VOTE aku dekat SINI ye. search "Cik Epal" and VOTE NOW !!! =)


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar