Sabtu, 05 Maret 2011

Keeping Up With The KARDASHIANS

Keeping Up With The Kardashians ?? Siapa dekat sini pernah tengok mende alah ni?? Lately, aku boleh terjebak lak dengan cerita ni. aku tak tahu ah kenapa astro sekarang tak banyak cerita yang best. bosan bosan ada menatang ni dekat Star World channel 712, kita layan je lah ye.



Khloe, Kim and Kourtney yang meletop! 3k!

ni family Kardashians semua yang ada dalam cerita ni

anak beranak depa

with their "crazy" mom

aku suka adik dia yang ni .Kendall Jenner nama dia. comel je

comel kan? innocent look

Kylie and Kendall

tiga tiga ni memang hot lah

ni mak depa. gila mak depa ni

Mak depa ni agak "gila" sikit. dah tua, tapi perasan muda. dan gila clubbing. selalu ajak suami dia pergi club, buat kerja macam orang muda. tapi aku agak suka dengan perwatakan husband dia dalam cerita ni. cool aje. yang dia ni kaki merokok ye jugak. dengan kaki kaki kuat merokok. sampai depa semua buat plan suruh Kendall yang comel tu merokok depan dia nak bagi dia ni stop smoking.



Kalau berpesta lagi lah. macam kerbau masuk kandang je mak dia ni. tak sedar diri yang rumah kata pergi kubur kata mari. terkinja kinja macam beruk makyeh


Kim Kardashians
Dalam banyak banyak orang dalam family depa ni. Kim ni lah yang paling HOT dan faymous amos. Dia ni dok wat botoq kat mata dia. hambek lah sekali mata dia lebam lebam macam baru lepas bergusti dengan Myke Tyson. tu ah cari pasal lagi. padahal lepas dia botoq tu sama je rupa dia, tak de lah berubah mana pon. then dia ni asyik berkepit je dengan BlackBerry dia doploh empat jam. Sampai Kourtney kena sorok phone dia sebab dia macam tak ada life je


tapi antara Kim, Kourtney and Khloe aku rasa KIM lah yang paling lawa. body dia perghhh mantap siolll


tapi kadang kadang mekap dia over the top. mengalahkan drakula. not loikee~

lepastu bestfriend pulak dengan minah Paris Hilton ni memang ah loqlaq

Keeping Up With The Kardashians ni aku boleh ah layan jugak sebab best jugak tengok Drama Queen ni, walaupun kadang kadang aku rasa depa ni macam bodoh mengong mengong je. semua benda bodoh depa buat, kalau korang tengok cerita ni. tahu ah macam mana perangai Kardashians ni sensorang. kengkadang tu tak senonoh jugak ah depa ni. biasalah orang barat kan otak karat


Tapi aku boleh terima jugak ah Keeping Up with The Kardashians ni daripada Paris Hilton BFF. yang cerita Paris Hilton BFF tu lagi horror gila nak mati. tah pape nak cari bff siap buat audition bagai. yang masuk nak jadi bff tu pon bangang . ikut je hape si Paris Hilton ni nak. macam lembu kena cucuk hidung je aku rasa. kalau lah Paris Hilton ni jiran aku, dah lama dah aku ketuk kepala dia laju laju. kasi centre sikit wayar dalam kepala hotak dia. sengal!


kim and her bf. Reggie

hitam legam sungguh Reggie ni



Memang betul lah kata orang orang tua yang "cinta itu buta". si Kim ni aku rasa lawa lah jugak. Hot pulekkk. tapi taste dia semua hitam hitam cam bontot kuali. siriyess aku rasa macam tak padan je depa ni. tapi depa ni sekejap clash. kang couple balek. pastu break up balek. macam macam. lantak korang lah. janji tak de kena mengena dalam life aku.


Tapi kalau korang nak tengok Drama Queen boleh ah layan cerita ni. Kalau bosan bosan. aku layan gak cerita depa ni. cerita semua pasal life depa. memang tak ada cover cover punya. semua gala jadah ah depa cerita dalam ni.

ada dekat starworld. channel 712. astro. masa aku tak tahu pulak pukul berapa. sebab asal aku bukak je , cerita ni tengah main. kalau tertinggal pon takpe. astro kan banyak ulang tayang. apa nak kesah.


selamat berdrama Queen!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar