Minggu, 27 Maret 2011

berjalan sakan seminggu suntuk....awsome

salam....
hai semua(nada iklan syeila rusli)...huhu....apo kabor? teman rase kome sumo sihat la ye....lorh..ckp loghat org perak la plak aku ni...maklumlah lama dok perak...cewah padahal aku mmg aku org perak pown....tp ckp ala2 kedah g tu....okey, before aku mengarut lebih panjang lebar aku nak kongsi sikit sebanyak pengalaman aku sepanjang minggu ni ok.....

1st of all,hari selasa erm about lawatan g mahkamah...erm nak lawatan x la melawat sgt tp lebih kpd ilmu r....skolah aku wat lwtn 2 special tok student form 6 jer...mmg hepi r sbb dpt g jln2 satu kelas...lawatan smbil belajar la katakan... kat mahkamah tu plak masa kitaorg pegi ada 7-8 kes dibicarakan antaranya kes faraidh,cerai,lafaz taklik,dan fasakh....erm kira ok la sbb 1st time g mahkamah so a little bit excited...slalu just tgk dlm tv jer...bila da peluang dapat tgk live sapa yg nak lepaskan..betol x???

*sesampai di mahkamah tewus bawak keluar nset and...klik klik...*

lepas balik dp mahkamah kami g muzium plak satu tmpt di luar tentatif...tp muziumnya dekat ja pown ngan mahkamah tu...bak kata aku jauh kentut ja (putt......oi..apa ni melepas merata hala)..

*jeng jeng jeng kami dah sampai kat muzium dah*

2nd event,hari rabu kami satu kelas g seminar jwb soalan sejarah plak kat selama...perh..jauh siot..tu kali ke-2 r aku pegi skolah 2....before this aku g masa aku form 4 tu pown masa aku menyertai orientasi kat skolah yg sama...dapat la sedikit sebyk info ttg sejarah kan dprd x tau apa, baik pegi...dapat jugak ilmu yg berguna...huhu sambil sambil cuci mata...pewit......^_" (pandangan evil).....


*on da way selama..time nie dok dalam bas r..huhu*

next ari sabtu kami g ipoh plak tok 'karnival jom masuk U'...Ya Allah....punya la sesak....dah mcm dok dalam tin sardin dah....punya la ramai manusia..dari mana depa mai ramai-ramai aku pown x tau..ish..lemas rrr...(tepi la aku pown nak lalu jgk................yeah.....yeah....cuba meloloskan diri tp x berjaya) erm dah nasib badan.....nak wat cam na demi U yg aku minat aku meretas juga peluh busuk masam badan yg dok eksiden sesama sendiri....yark......akhirnya aku berjaya mengumpul beg yg org dok agihkan..huwah...mision berjaya...aku berjaya kumpul 4 buah beg...kuang3.......
tp sebelum kami g ipoh, ada halangan la palk..biasa la tu setiap kehidupan mesti ada rintangan...nak tau pa dia??

  • janji suruh datang skolah pukul 7.30pg....punya la semangat kereta waja..datang la awal sikit aku bwk kereta kalah chumaker..huhu...punya drift abih.....alik alik
  • ckg ckp bas dah ada kat ipoh dah ambik student skolah lain...hish..x panas ati ka...panas ooooo menggelegak tahap giden dah tau...
  • pastu ckgu kol lain suruh dia dtg gak...ok dia dtg..but.........teka dia smpai pukul bapa?? dia smpai pukul 10.00 pg..punya la hangat bercampur sedih...sob~~sob~~   mau aku x hangat semangat pakal lawa lawa last last bermandi peluh dgn brazer lg...fuh...lu mmg bikin gua panas r bro...  

*tunggu bas lambat sangat argh..apa lagi klik klik ar...*


*aiseymen wat muka kiut la plak aku ni huhu....pis no war*

nasib baik sampai awal dalam pukul 11.00 dan jugak g melawat dan round satu M.B.I sambil cuci mata...huhu....balik palk pukul 12.30 tgh ari...erm...tunggu bas lagi lama drpd dok kat ipoh uuu...

oklah....mata pown dah serupa da gam dah....so aku chaw dulu la...
bye.....

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar