Rabu, 09 Maret 2011

Muhasabah Cinta - Cik Epal

alololo kiuttt nyerrrr~



sekarang adalah mood bosan. apabila kita bosan, kita bosankan orang pulak. dan apabila aku bosan aku akan mensumbangkan suara ku yang dah memang sedia sumbang.

terimalah...


mempersembahkan....


penyanyi yang kita import khas dari Zimbabwe..


cik epal gonjeng jeng jeng jeng.....







mood adalah mood nasyid.

#FAKTA: aku adalah ketua kumpulan nasyid masa sekolah rendah agama dulu. dulu lah tapiiii.walaupun suara aku sumbang mambang. ADA AKU KESAH?? tapi aku memang suka lagu nasyid



Muhasabah Cinta
Munsyid : EdCoustic




Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Reff. :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu


p/s: penyanyi adalah pemalu. sebab tu video hitam legam

Tidak ada komentar:

Posting Komentar