Rabu, 16 Maret 2011

16 Mac and 20 Mac . Happy Birthday Ibu dan Ayah =))

Tepat pukul 12 dah ketuk pintu bilik ibu dengan ayah. dah jerit "happy birthdayyyyyyyyyyyy" Ibu nya birthday 16 Mac. ayahnya 20 Mac. tapi sekali kan je lah. senang!


yang kiri untuk ayah. yang kanan untuk ibu



muka lotih baru balek dinner

keesokan harinya kami semua menternak lemak di cafe D'Manggis. dan meraikan sesiapa yang lahir bulan Mac


yang diraikan



ni lah calon calon yang diraikan



ibu memotong kek

dah habis potong potong kek. masa ditunggu tunggu telak tiba. iaitu MAKANNNN~ kat sini buffet ala ala steamboat. nak makan, masak sendiri.



sayur sayuran. satu pon aku tak usik. padanlah gemok



ikan bakar dan bahan bahan yong tau fu



aiskrim



Masa untuk gemokkk. baru permulaan, pinggan kosong lagi




kuih pekpok. kuih ni sangat terkenal dekat negeri sembilan. kalau aku balek kampung, mesti ibu ayah aku beli mende alah ni



yeahh tu diaaaaaa~



ikan bakar. ikan ni terbaik dari ladang



mocha cheese cake (secret recipe) dan aiskrim sebagai dessert



ni ada orang orang nyanyi kat restoran tu

dan ibu aku pon suruh gak aku memekak dekat situ. layannnn je lah. tapi dia takde minus one tv cam karoke tu. ni dia main situ jugak. banyak gak ah lagu yang aku nak nyanyi depa ni tak tahu melodi. last last terpaksa nyanyi lagu Indonesia sebab depa ni semua import dari Indonesia. lagu Rossa dengan Melly Goeslow aku bantai.

hambek feeeeeeelllllllllll~



tengah nyanyi pon sempat pandang camera!

ok tu je lah. kepada ibu dan ayah. happy birthdayy. semoga panjang umur murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yang berpanjangan. jangan lupa birthday saya. kasi letop letop sikit 14 JUN ye. 14 JUN ye! ok. love u guys muah muah.



ok bye korunkkkkk~

Tidak ada komentar:

Posting Komentar