Senin, 21 November 2011

Tahniah skuad HARIMAU MUDA!!!!! MALAYSIA BOLEH!!

Perghhhhhh seram aku tengok FINAL (SEA GAMES) Malaysia vs Indonesia ni. Lagi seram dari tengok cerita hantu kuntilanak. Berderbar-debar tengok. Jantung pon rasa nak terpelot jatuh (over). Padahal masa di awal game dok carik jugak mamat jambu. Jumpa lah Nazmi dengan Yong. Jambu batu rupanya. Eh niat dah lain. Kena tukar niat. Tengok bola bukan nak usha mamat hensem woiiii, semangat nak mempertahankan maruah negara ni lagi penting. Nak main tak boleh, jadi pom-pom girl tidak berbayar je lah yang mampu



Dok jerit-jerit "hoiiii BAKRIIIIII. Apahal lah kau ni BAKRIIII" Dok jerit-jerit nama Bakri. Padahal rupa-rupa nya nama dia FAKRI. Eh silap pulak. Mintak maaf lah pada sesiapa yang nama BAKRI kalau tersedak



Dok sokong. "yeahhhh FAKROLLLLL. GOALLLLLLLL. Bagus lah kau ni FAKROLL. Seb baik masuk bola kau FAKROLLL" Sekali nama dia BADROLL. Bukan FAKROL. Sekali lagi, mintak maaf kalau sesiapa nama FAKROL tersedak dekat rumah tetibaa



Ghasak lah habis semua nama player sesuka hati aku je nak tukar-tukar.




Aku bukannya kenal sangat depa ni. Game ni aku dah kenal, karang game lain, aku lupa balek nama depa. Yang aku tahu Khairul Fahmi je. Ouh tapi Khairul Fahmi memang terbaik dari ladang! Nasib baik dapat tepis satu bola. Masa penalti tu, sipi-sipi je bola BADROLL tu tak lepas. Tapi nasib baik lepas, terloncat-loncat aku atas kerusi. Entah bila aku TER panjat kerusi pon aku tak sedar. Emosi yang berlebihan ok masa tengok bola ni. Pengulas bola ni pon kadang-kadang cakap kemain over. Kadang-kadang macam nak terbalikkan tv ni sebab rasa macam taknak tengok. Tapi nak tengok jugak. Paham tak macam mana rasa dia? Nak tengok, tapi tak nak tengok.



Tak faham tak pe. Tak suruh pon faham








Apa-apa pon. TAHNIAH untuk skuad HARIMAU MALAYA!!! Aummmmmm!! Alhamdulillah. Pingat EMAS lagi untuk kita.  MALAYSIA BOLEH!!!!



TRIVIA untuk hari ini:


Tahukah anda Titus Bonai lebih hebat daripada bola?? Bilangan diri nya yang masuk ke dalam gawang gol lebih banyak daripada jaringan bola. Tahukah anda???? 






p/s: Pak Najib kena keluar duit lagi lah. oh yeahhh :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar