Kamis, 17 November 2011

Korang nampak boyfriend korang keluar dating dengan perempuan lain (awek lain dia). Apa korang nak buat ?

@ serang facebook dia


@ buat benda sama balek, keluar dengan lelaki lain pulak. tunjuk depan dia. baru dia tahu apa kita rasa


@ pergi  dekat dia tampar lapan puloh das terus lepastu break


@ balek rumah  koyak semua gambar dia


@ smackdown dedua sekali. Boyfriend dengan perempuan tu sekali kasi smackdown

@ balek rumah nangis


@ panggil kawan-kawan lelaki korang suruh belasah boyfriend korang tu


@ pasrah je lah dah tak ada jodoh dengan lelaki tu


@ pergi santau dia


@ pura pura jadi salesgirl pergi dekat dia tengok apa reaksi dia


@Gaduh dekat sms. Sopan sikit


@ KITA BAKOOO JEEE. KITA BAKOOO. DEDUA KITA BAKOOO! 


@ ada aku kesah?

==================




Dulu aku pernah jugak buat entri lebih kurang macam ni. Tapi kalau benda ni betul betul lah jadi dekat korang. apa korang nak buat dekat buayapren/boyfriend kau tu? 




Kalau aku,aku akan


@ pura pura jadi salesgirl pergi dekat dia tengok apa reaksi dia




Dan buat dialog kengkonon




"Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada abang *tunjuk kepada EX bf in future*  dan kakak yang sungguh cantik molek ini. Hari ni saya ada bawak minyak.Saya jual minyak sebenarnya. Macam-macam minyak ada. Minyak tanah, minyak masak, minyak petrol dan juga minyak dagu. Haaaaa saya tengok muka abang ni saya tahu sangat lah mesti abang nak beli minyak dagu kan?? Elok bebeno lettewwww.Tapi kan muka abang ni familiar betul lah. Nama abang ni @#$%@#% duduk dekat @%$%! tu kan? Ouh ok lah bang, tak jadi nak jual minyak. Tetiba teringat, mak suruh balek awal masak asam pedas.By the way ni girlfiend baru abang ke ni?? Yang nombor lapan eh? ok bye!"




*sambil senyum sampai telinga dengan girang gembiranya dan lambai ala-ala Miss Universe baru dapat crown terhadap pasangan itu*




Tapi now trend gaduh dekat facebook kan? Semua benda ada dalam facebook tu dah. Orang cerai, orang break dah banyak jadik dah dekat facebook. Dunia di hujung jari gitu. Kalau korang lah nampak korang punya bf/gf dok elok bercengkerama dengan orang lain.Memang itu skandal dia lah senang cerita. Apa korang buat?








Tapi kalau takat bf/gf boleh tahan lagi. Boleh je nak cari lain lagi sebab tak ada ikatan sah pon. Ni kalau yang suami/isteri buat macam ni, memang lagi parah








ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar