Rabu, 23 November 2011

Congratulations!!! :)


Aku baru dapat natang ni. Seb baik senang je nak bukak. Macam bukak buku



Tadaaaaa! Ini lah dia limited edition heritage bottle set!!!





Aku rasa dua-dua botol ni cantik. Tapi aku paling suka yang warna merah. Sebab nampak unik sikit. Aku ingat yang warna merah tu kosong je tak ada air. Kemain sedap aku gongcang.Rasa macam ada air. Pastu saja je lah bukak, nak test power. Sekali amekkk kau. Abes sofa rumah dibanjiri air coke. Tak memasal kena piat telinga dengan ibu aku ni karang kalau dia balek kerja lepas ni. Mati lah aku ni karang. Macam mana aku nak buat ni? Ouh tak pe. Ada idea. *pura-pura pengsan*






Bukti memang dah ada dekat tangan aku. Sebab ibu jari aku, tang kuku tu ada warna sikit. Sebab darah beku. tersepit pintu masa kecik. Sampai sekarang tak hilang-hilang. Yang pasal kuku aku ni, mungkin akan aku cerita di entry lain kalau rajin



kau hado kuku macam ni?? Sebelah warna lain, sebelah warna lain??? Nan hadooo



Haritu aku ada buat mini contest dekat SINI. Macam-macam pengalaman aku baca . Lawak-lawak pulak tu kenangan korang dengan coke. Tergelak sekor-sekor baca depan laptop. Dah aku pulak yang susah nak pilih pemenang ni sebab semua komen best-best. Kalau boleh sesiapa yang komen, aku nak semua menang. Tapi malangnya, aku hanya boleh pilih 2 orang saja pemenang. sobss =(


Tahniah kepada Martina dan Amyra !!! Nanti mungkin ada orang Nuffnang yang call korang cerita pasal hadiah korang ni nanti. Sesiapa yang join contest tu, terima kasih diucapkan! Sebab mula-mula aku bajet macam tak ada yang nak join. 



Yang pasal contest aku num 2 dengan num 3 tu, aku tengah mencari date yang sesuai. Mesti ada ingat aku lupa janji. Tapi aku tak lupa lah. Cuma nak cari date yang semua FREE. Mungkin aku gabungkan. Sorry sebab tunggu lama sangat . huhuhu


Btw,thanks Coca-Cola for sponsoring the prizes!! :)



ok bye!


1 komentar:

  1. hi do still have this box set available?? i hope can buy from you...if u still have please pm me in my yahoo mail.-- wong_coke@yahoo.com.my
    thanks

    BalasHapus