Senin, 31 Oktober 2011

LAZY SONG IS COMING

Assalamualaikum semua

memandangkan malas semakin memakan diri maka aku pun malas malas jer nak up-date blog... akibatnya tak da idea la kan nak tanya lagi ker huh??? ronsoi ronsoi...dah la exam makin dekat hari ni dah la penghujung bulan 10..examnya bulan 11....arghhhh.... JEBAL(tolong)

apa nak buat ni...maka cepat cepat la selak buku...pegang tu tak kena pegang ni tak kena..kalau boleh suma nak baca..nah hambik kau...baru tergagau-gagau nak baca buku..dah memang tabiat bila nak exam baru gagah nak pegang buku..huh ada akai ka??? mampiuh nak baca semua buku dalam satu masa kan...tapi tu la yang selalu budak 'rajin' macam aku selalu buat kan...sapa yang nak ngaku..kan kan kan...


hari just nak up-date ni jer.....maklumlah semua budak SPM dan STPM pakat-pakat stop berpesbuk ngna berblog gara-gara nak exam...termasuk la aku...kan...
so aku rasa ni entry last buat sementara ni...nanti kalau dah habis exam INSYA-ALLAH aku akan up-date story yang lebih hangat daripada biasa..okey...

apa apa pun doakan kejayaan aku, budak kelas aku dan seluruh
  candidate SPM & STPM 2011...
amin amin amin

bye..bye..bye

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar