Sabtu, 08 Oktober 2011

Meet Sandra Azwan =)

Semalam dok lepak-lepak dengan Sandra Bullock. Eh! bukan Sandra Bullock. dengan Sandra Azwan. Tapi dia bukan adik beradik Sandra Bullock mahupun Azwan Ali ok. AWAS!! Amboi-amboi-amboi *terus laga laga jari kelingking macam Azwan Ali*





Ok dia ni pemalu sikit. Asal hulur kamera, tutup muka guna menu. Tapi tak ada lah pemalu sangat pon sebenarnya. Bercakap jugak dia ni. Lagi banyak cakap dari aku rupanya. Nasib baik lah dia banyak cakap kan. Kalau diam je, kejung aku dekat situ tak tahu nak borak apa. Sebab aku baca blog dia ni macam stok-stok pendiam je. Dia kata dia memang pendiam tapi kalau ada chemistry dengan orang, baru dia boleh banyak cakap. eh ada KIMIA kah kita? =p




Datang-datang terus hulur bisnes card. Cantik ah bisnes card dia ni. Simple but nice. Gambar awek dekat hujung-hujung card tu dia lukis ok. Ok lupa nak bagi tahu. Dia ni fashion designer. Eh tapi aku rasa orang yang kenal dia, konpom lah tahu dia ni fashion designer kannn


Kitorang menternak lemak dekat DELICIOUS @ Mid Valley. Mula-mula nak pergi Kenny Rogers tapi Kenny Rogers tutup lak. Renovate ke hape tah tak tahu lah



Mine. Beef Lasagne. Boleh lahhhhh



Sandra's. Hotdog apa tah nama dia. Tak ingat pulak aku


Hotdog habis dia bedal. Tang coleslaw tu dia tak makan pulak. Pelik aku. Tanya lah apasal tak makan coleslaw tu. Dia cakap

"tak sedap lah coleslaw ni. Rasa dia macam KIMCHI yang u makan hari tu. hahaha"

"KIMCHI tu memang tak sedap. MASAMMMM!"

"hahaha i baca entri KIMCHI tu tergelak-gelak.Kalau owner KIMCHI tu baca, mesti panas je"

"Apa yang lawaknya pasal KIMCHI tu. I tak buat lawak pon dalam entri tu. I tengah bengang ok .punya lah eksaited nak makan tapi tak sedap!"


"hahahahaha" dia pulak gelak berdekah-dekah. Serious entri KIMCHI ni entri bengang,tapi ada orang ingat aku buat kelakar. 


Si Sandra Azwan ni makan hotdog je. Roti pon dia tak makan. Pelik aku. Ke roti tu tak sedap jugak? :D



Kalau aku semua benda aku makan, kalau tak habis makan time tu pon, siap tapau bawak balek lagi. 



Sandra Azwan yang pemalu. Sua kamera je. terus tunduk


Tak pon toleh tepi



Si tak tahu malu.


Ni lah ada sikit gambar dicilok dari facebook dia. Mungkin jugak ada dekat blog. Cuba tengok lukisan dekat belakang tu. Aku suka lukisan tu sebab cantik dan nampak keunikan tersendiri. Sebab bila aku tengok lukisan macam tu, aku tahu lah tu hak cipta terpelihara Sandra Azwan =)





Dan dia pernah sketch kan satu untuk aku dulu:






TADAAAAAAAAAAAAAA!!!


Over sangat kan keKURUSan aku dalam gambar ni. Kaki dah macam tiang eletrik dan. Padahal betis gajah dengan betis aku pon orang dah konpius mana satu sebab nak dekat sama dah. WALAUPOOON.


Tapi aku suka tengok gambar dia sketch ni. Sebab boleh feeling-feeling kurus selama enampulohlapan saat. kehkeh. Btw, thanks SANDRA AZWAN!! Nice to meet you bro.Kalau panjang umur, kita lepak-lepak lagi =)




ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar