Rabu, 19 Oktober 2011

Mangga Epal

Korang tahu mangga epal?? Aku pon baru tahu sebenarnya kewujudan mangga epal ni. Aku tahu buah mangga dengan mangga kunci loker tu je. Rupa-rupanya ada jugak spesis buah yang nama mangga epal. Padahal pokok mangga epal ni belakang rumah aku je. Aku boleh tak perasan. Member-member pulak yang perasan


Ni lah buah mangga epal ni. Mesti korang fikir mangga ni campuran rasa buah mangga dengan epal kan? Ouh tidak. Rasanya macam mangga. bentuk je macam buah epal. Sebab tu orang panggil dia mangga epal




Kasi close-up sikit. Actually warna mangga ni hijau kemerahan. Dalam gambar ni tak nampak pulak. Tapi sekali tengok memang nampak macam epal lah



Tangan si Byda ni pulak nak interprem. haaa? nampak tak warna dia. Ala-ala hijau merah merah sikit.



Datin ni nak jugakkkkkkk. Padahal dia tengah driving ni. Dah ah roundabout dekat depan.Kang terbabas kang, mangga ke mana, epal ke mana, kau pon tercampak mana lak karang. Boleh lagi nak bergambo. Gila camera betul si DatinWohhhhhhh ni wooo



Qish pon nak jugakkkkkkk. Ghasak korang lah. Semua nak bergambo dengan spesis spesis aku ni. muahahahaha. Boleh lah aku tukar nama pasni dari Cik Epal jadi Cik Mangga Epal. Stylo sikit




Qish dengan Scha Al Yahya (konon-konon nya lah) . Celah mana muka kau macam Scha Al-Yahya , byda woiiii?




Datin yang slim dan cik epal yang slim. panggggggg *pelempang diri sendiri perasan slim* Jangan nak perasan kau Jessica Alba sedangkan kau Jessika Lebar





Sesiapa nak mengorat Datin ni dipersilakan lah. Mana mana Dato' yang tengah single tu boleh lah masuk line. Datin tengah SINGLE dan AVAILABLE sekarang ni.Dia seorang yang baik hati, pemurah, penyayang dan periang.










Baik tak aku Datin dok promote kau ni? Tak pe lah. tolong member member





Datin tu senget. si Byda ni gila pulak. Dia bukan tahap gila. Tahap saiko dah ni. Nasib baik saiko yang tak kacau orang lah. Apa lah nasib aku ni dipertemukan dengan orang-orang macam ni. Boleh terencat aku dok lama-lama dengan depa ni



Cakap dengan member dalam fon pon sungguh tak sopan. Boleh dengar suara dia satu warung. Macam ni kau nak kata kau Scha Al Yahya??? hehhh




Gegaran yang tak dapat dibendung


Aku nak cerita pasal Mangga Epal je sebenarnya ni. Mangga Epal nya kelaut. Pasal dorang ni pulak aku cerita. Walaupun si Datin dengan Byda ni senget, Qish pulak jenis ayu ayu sikit. Tapi depa ni happening, sampai pening pening dah kalau berborak dengan depa. Ada je benda bikin gelak.


Btw, korang pernah tahu ke pasal mangga epal ni? Tolong lah kata korang tak tahu. Tak ada lah nampak macam aku tenuk bawah tempurung dan ketinggalan zaman sangat. :D



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar