Sabtu, 10 September 2011

Video bersama budak gemok via HTC Cha Cha =)

Dekat ENTRI LEPAS aku dah tunjuk gambar-gambar yang ditangkap menggunakan HTC Cha Cha. Dekat entri tu semua gambar guna camera belakang. Camera belakang HTC ni 5.0 megapixel. Ok mari kita uji camera depan HTC Cha Cha ni pulak


Tadaaaaa!! Gonjeng bebeno muka aku. Haa ni guna camera depan. Memang sesuai bebeno lah kalau sesiapa yang suka camwhore pakai HTC Cha Cha ni =p




Yang ni pulak guna camera belakang, tak ada flash. Dua-dua gambar ni aku tak edit brightness apa-apa pon, direct terus ambil daripada HTC Cha Cha. Nampak perbezaan nya?


Camera HTC Cha Cha ni tak ada masalah pon bagi aku . Gambar dia terang  but depends on lighting jugak. Kalau kita nak tangkap gambar outdoor dekat luar time malam, automatically keluar flash. 



Selagi boleh lenjan HTC Cha Cha ni, selagi tu lah facebook aku asyik berupdate je. Kang sesikit upload gambar, kang sesikit update status. Aku ni jarang nak update status facebook ni sebab aku lebih rajin update blog. Tapi semenjak dua menjak tiga menjak pegang HTC Cha Cha ni, rajin bebeno nak update facebook. Sebab HTC Cha Cha ni dengan facebook macam isi dengan kuku. Siapalah HTC Cha Cha tanpa facebook. ewahhhh


Button "f" yang menyenangkan hidup aku untuk update status , upload gambar dan upload video syok sendiri dekat facebook. Sorry lah sesiapa friend dekat facebook aku tu sebab aku selalu semak kan news feed korang :D




via HTC ChaCha





Try upload gambar pulak. Hape ni tanya aku kurus dah ke hape? eh! selama ni aku gemok ke? ye tu diaaa soalan orang feeling kurus setiap masa. panggggggggggggg *pelempang lapanpuloh das*





Senang guna HTC ChaCha ni, sekali upload, semua gambar aku sumbat dalam album facebook aku ni



Update status lagi. 




Ni video pulak. Video baru upload semalam, tersegar dari ladang. Guna HTC ChaCha ni nak upload video pon senang. tekan button "f" untuk facebook tu, terus je upload. Mudah, cepat dan betul!




Try upload gambar semalam pulak guna HTC ChaCha ni. Semalam kakak Yanny kawen. Pasal kakak Yanny kawen ni, nanti update lagi. heee








Test-test rakam video guna HTC Cha Cha ni









Salah satu video yang berjaya diupload dekat wall facebook aku ni.



Video spontan je ni. Tak plan pon. Tengah duduk-duduk tetiba saja nak ngetest video. Kalau nak tengok video ni, elok slow kan lah volume laptop kau ke hape. Suara aku memang macam loudspeaker pon.Aku rasa aku cakap dah cukup slow dah ni,tapi bila tengok video ni balek, aku pulak terkejut dengar suara sendiri, Harap maaf. Clear tak video guna HTC ChaCha ni?? Tapi agak bergegar-gegar sikit sebab tukang rakam video tetiba parkinson







Ini lah phone HTC ChaCha yang aku dok cerita dari tadi ni.Harga hari tu aku tengok dalam RM1099 lah lebih kurang. Aku suka bentuk dia sebab bentuk dia comel. :D


Kalau korang berminat nak guna HTC Cha Cha ni, boleh KLIK SINI untuk maklumat lanjut


ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar