Sabtu, 24 September 2011

Main layang-layang melayang

 First time makan aiskrim ni dekat The Cream & Fudge Factory. Ni dekat KLCC punya outlet. Boleh tahan sedap jugak lah rasa mende alah ni. Makan sekali, rasa macam nak tambah lagi lapan kali. Mende ni makan sekali-sekala boleh lah, makan seploh kali, rabak duit aku.Tah hape perisa tah aku makan ni, lupa pulak. Tapi didatangkan khas dengan chocolate chip cookies



 Keturajaan melampau-lampau. Macam tak pernah jumpa ais krim


Pakai baju pepel pepel. Teringat dekat benda PEPEL ini. Then gerak pergi main layang-layang dekat Kepong. Eh yeke Kepong? ye lah kott. Yang tempat orang main layang-layang tu. Aku ni tak pernah jugak main layang-layang. Ni kira first time lah nak pegang layang-layang



 Muka jakun + teruja first time jumpa layang-layang



 Cubaan menaikkan layang-layang



 Dia ni yang sibuk nak main layang-layang sebenarnya. Aku ada lah jugak merasa layang-layang tu naik setinggi nampuloh cm kot. Pastu dah teruja mende tu naik elok jekk layang-layang tu jatuh balek suka hati dia. Baikkk je mende alah tu landing balek atas rumput. cehhh



Last-last dok lepak je layang-layang ni. Panas terik satu hal lagi. Yang SS ni pon gilaa bawak aku datang sini pukul 4pm. Mencanak-canak naik matahari. Kalau panas-panas terik nak main layang-layang memang tak dapat lah jeppp.Kang tak pasal-pasal darah aku pulak yang mencanak naik sebab layang-layang ni tak naik-naik. Baik aku dok tepi makan aiskrim sambil tengok orang main layang-layang baru syok sikit





Tapi uncle dengan auntie ni selamba ilekk je main layang-layang. Layang-layang dia tinggi gilaaaa. Tanya lah dia jugak macam mana layang-layang dia boleh naik tinggi bebeno. Dia kata layang-layang tu dia buat sendiri dan dia kata layang-layang yang kitorang beli tu berat. Ouh padan lah. Dia duduk je dendiam situ berteduh main layang-layang. Yang kitorang ni dah lah main tengah-tengah alam lepastu berlengas pulak tu peluh bagai. Main layang-layang dah macam pergi marathon. Dengan peluh jantan canak-canak keluar panas tak ingat. Last-last balekkk



Ouh ya. Korang dah join TALK-A-THON ni ke belum? Senang je nak join. Buat call je banyak-banyak dekat sesiapa pon korang nak. Nanti kalau korang menang dapat rm5000 boleh lah share-share dengan aku. Kita pergi shopping sesama eh. kehkeh



Pulak-pulak pergi tempat macam Topshop dan Forever21 ni pulak. Dapat peluang shopping FREE pulak. Siapa tak nak? Dengar perkataan shopping pon dah menggelupur. Ini kan pulak shopping FREE. Cepat! Jangan lupa join TALK-A-THON. Jangan lepaskan peluang anda untuk dapat rm5000! :D



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar