Rabu, 21 September 2011

AKU MINAT KOREA SEBAB.....

Assalamualaikum semua..anyeonghaseyo...
sihat ker...lama aku tak tanya kabar kan....hehe.. so hari ni macam mana dengan perasaan korang semua...happy , sedih , marah , tention , dan macam mcam lagi perasaan la....mana la tau kan perasaan masing masing....

ok lah hari ni aku nak aku punya punya feeling aku nak tayang kat korang citer korea yang aku penah tengok..dan disebabkan citer-citer ni la aku minat korea sampai hari ni..ok let's take a look... 

ok...ni citer first yang aku tengok...tajuk dia 
SAVE YOUR LAST DANCE FOR ME 
citer ni dulu ditayangkan kat TV7 pukul9 malam..wah ingat lagi tu...yala kalau dah minat apa pun boleh...kan...dari citer ni la aku mula minat drama korea , pastu lagu korea , pastu baru la nak kenal pelakon korea....disitulah aku mula buka langkah....aku ni minat korea masa darjah 6 sampai dah tingkatan 6 dah still minat korea lagi....erm...nak buat cam na diorang ni dah jampi aku kot sampai aku tak boleh nak tinggal citer korea...tambah pulak citer tu memang best habis...memang kompom tengok sampai episod lat la namanya..haha T_T


kat bawah ni citer yang aku dah tengok...sebenarnya banyak lagi tapi aku malas nak upload banyak-banyak so aku listkan jer la kat bawah erk..hehe....tajuk citer korang boleh tengok kat gambar tu...kalau tak ada tajuk nanti aku taip kat bawah gambar tu ok.....selamat mengUSHA


ni citer PRINCESS HOUR

ni citer MY GIRL

ni citer YU HEE THE WITCH

FULL HOUSE

MY CINDERELLA STEPSISTER

BOYS OVER FLOWER



DREAM HIGH


THE PRINCESS MAN

citer ni kalau nak tengok boleh tengok kat KBS WORLD 391...kalau dulu aku selalu tengok kat TV3 , TV7 ,TV 8...tu dulu la...pastu diorang tak tayangkan dah sampai la tahun lepas kalau tak silap aku...pastu baru diorang mula tayang balik atas permintaan ramai la kan...kalau TV 8 diaorang selalu tayangkan tapi yang tak syoknya diorang ubah bagi cakap cian..tu yang tak syok tu...kalau aku, aku nak tengok yang real cakap korea punya baru ada feeling...kat wah ni aku kistkan citer yang aku penah tengok erk jom tengok..aku just listkan citer yang tak ada kat atas tu tau....

 LIST KOREAN DRAMA :

1. SUNGKYUNGKWAN SCANDLE
2. THE LUCIFER
3. WONDERFUL LIFE
4. LOVE IN PARIS
5. BREAD , LOVE AND DREAM
6. HE'S BEAUTIFUL
7. A LOVE TO KILL
8. LOVE IN BALI
9. I AM SORRY , I LOVE YOU
10. WEDDING
11. LOVE PAPARAZI 
12. MY LOVELY SAM SOON
13. THE TIME BETWEEN DOG AND WOLF
14. ON AIR
15. STYLE
16. A SAD LOVE STORY
17. IRIS
18. CLOUD STAIR
19. GOD OF STUDY
20. THE HEIR

erm..banyak sangat tak boleh nak ingat sangat la..tapi yang pasti citer yang aku list ni memang kompom syok punya....tak main main punya tau...
 ok nanti aku wat entry tentang korean entertaiment yang aku tengok ok....
insya-ALLAH

kat bawah ni hanya untuk selingan jer...
korang cuba tengok muka diorang ni nak dekat sama kan....

 ni nama dia PARK SHI HOO

ni pulak nama dia LEE TAE SUNG

cuba tengok jap sama ker?? ataupun mata aku jer yang bermasalah..apa apa pun dua dua kacak kan...wah...tu yang membuatkan minat aku kat korea membuak-buak tu hehe..

ok la 
...bye bye...

sssssseeeeeuuuuooooollllllssssss next time

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar