Kamis, 15 September 2011

Angry Birds = Burung marah tonyok

 Tadaaaaaaaaaaaa! Aku suka gila main Angry Birds ni. Aku ni bukan lah hantu game.Tapi kalau game angry birds ni ada pengecualian. Bila main je game ni semangat berkobar-kobar nak tumpaskan tonyok-tonyok yang gelak annoying.Aku rasa game ANGRY BIRDS ni letak dadah lah. Kang nak sebut Ba Alif Ba Ya terang-terang karang,ramai pulak yang berderet tengah menunggu masa nak maki aku kang. Aku sebut tonyok lah ye. Macam sopan sikit panggil natang tu "tonyok". Eh sopan ke? lantakkkk





Level ni aku lepas dah. Dah sampai habis level dah pon aku lanyak tonyok-tonyok ni. yang level lain tu malas lah nak print screen, karang korang cakap aku RIAK pulak sebab terror main "BURUNG-BURUNG MARAH" ni.






 Ni lah tonyok-yang-berwarna-hijau-yang-gelak-sungguh-annoying-bila-kita-tak-dapat-mati-kan-dia


Perghhhh rasa macam nak samak je blog aku bila letak natang ni besar-besar dalam blog



 Ni angry birds RIO pulak. Yang RIO ni selalu aku main dekat iphone encik SS. Aku lenjan sampai habis battery kalau dok ngadap angry birds ni. Siapa suruh kau install game ni dalam iphone kau kan? Nasib lahhh. Kalau dapat dekat tangan aku, konpom battery dia habis. Yang RIO ni mula-mula senang, tapi datang yang level ada beruk gayut-gayut tu macam susah pulak. Beruk tu gelak lagi annoying. Kalah tonyok gelak. Menyampah!



 Burung ni ala-ala burung yang boleh bom-bom tu kan? Yang warna hitam, kalau baling dia keluar seketul bom.


 Tiba-tiba haritu aku main ANGRY BIRDS yang real punya di alam realiti.



 Eksaited nak main "BURUNG-BURUNG MARAH"



 Muka keji nak tumpaskan natang tonyok-tonyok berwarna hijau. LASTIKKKKKKKK!!!!



Tu lah tonyok-tonyok yang aku kena lastik


Tapi malangnya satu tonyok pon aku tak berjaya tumpaskan. Susah bebeno nak lastik natang tu bila main real-real ni. layannn "BURUNG-BURUNG MARAH dekat laptop je lah jawabnya. Ngadap lah ANGRY BIRDS tu sampai tonyok tu pon dah muak tengok asyik muka aku je nak tumpaskan dia.




Siapa sini layan game ANGRY BIRDS ni??? Angkat hidung!!!







Buruk pulak bila angkat hidung. ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar