Senin, 12 September 2011

Beraya di rumah Asren Sonia yang gojes cun melecun! :D

 Ni lah NEA yang aku cerita haritu . Kebetulan pulak aku call dia tu, esok nya dia ajak pergi open house rumah dia. Ouh aku kalau bab makan-makan ni memang pantang sikit orang ajak. PANTANG TOLAK!


Nama dia Asren Sonia. Mula-mula aku kenal dia, aku ingatkan dia ni tipu nama dia sebab nama dia ala-ala pelakon hindustan pulak. Sekali dia tak puas hati aku tak percaya nama dia "Sonea", dia tunjuk  kad matrik n ic dia. Aku rapat dengan dia ni sebab dia ni roomate aku dulu, kalau dia bukan roomate aku, tak kenal lah kot, sebab dia ni budak KAED.Lain course dengan aku. Macam kan korang tahu KAED tu natang hape kan?? Siapa budak UIA tahu ah. Nampak nya jodoh kita kuat lah tu NEA kan? :D





Entri dimulakan dengan gambar makanan. weee~


 TRIFFLE! NEA kata dia buat. Tapi sedap gila. 3x aku tambah.Dah si NEA kata dia buat mende alah ni kan lagi lah kemain sedap aku mencekik.Hidang sejuk-sejuk pulak, lagi lah layaaannn. Tapi aku kurang yakin adakah betul ke tidak si NEA buat mende alah ni. Sebab sedap bebenau. Ko ni bukan betul NEA. Seploh kau cakap, satu pon belum tentu betul. tu malas aku nak percaya tu. muahahaha





 Jarang aku pergi open house ada hidang keropok lekor. Dah lah aku ni hantu keropok lekor





Nasi dagang. Permintaan dari adik NEA yang nak belajar oversea tak lama lagi.Sebab kawan-kawan adik dia nak merasa nasi dagang. (ni mak NEA ah cakap) Depa ni orang terengganu.Mula-mula aku tengok je si SS tu makan nasi dagang. Cam selera gila je.Aku ni kengkonon nak diet. Malas nak makan nasi

CE: sedap ke nasi dagang tu?

SS: sedap gilaaa wooo. rugi woo tak makan. Sedap! sedap! *makan dengan lahap*

CE: elehhh nak suruh orang makan jugak lettew. Hang ni bagi apa pon hang kata sedap

SS: tak caye sedap sudahhhhh.


Pastu tanya ibu ayah aku sedap ke tak. Depa pon kata sedap. Aku pon tibau lah sikit nak rasa. perghhhh sedap gila nasi dagang rumah kau ni NEA. Sampai 2x aku tambah. Elok-elok nak diet terus jadi buruk lantak



SS , ibu aku dengan adik aku. Orang kata muka SS dengan ibu aku nak dekat sama.Dah lah warna baju pon lebih kurang. Orang ingatkan depa adik beradik. wahahahaha :D



Ayah aku kemain suka NEA dok sebelah dia :D



Bersama ibu masing-masing. Comel je ibu NEA . Patut lah NEA cantik! =)



Susah bebeno kan sekarang nak jumpa kau NEA. ye lahhh kau kan retissss sekarang :D




Tak cukup dalam rumah NEA, luar rumah NEA pon bergamba jugak. Ghasak lah. Selagi tak penuh memory card ni, selagi tu bergambo



Amboi amboi ni ada bodek ayah aku pape ke hape ni?? Kau tengok selipar SS. selamba badak je pakai selipar tu beraya rumah orang. Bila ibu aku cakap


IBU: tak senonoh betul tau dia ni pakai selipar tu pergi beraya

SS: alahhh biasalah makcik. Lelaki. Siapa nak tengok kasut saya pon. Malas lah nak stylo-stylo. Beraya dekat rumah pakai selipar je lah. Kalau dekat dewan, boleh lah pakai kasut.hehehe *sengih macam kerang busuk*


wahwahwah selama ni anda stylo sangat ke??? Siapa pulak nak beraya dalam dewan?? wahahahahahaha :D




Ibu aku ni suka bebeno bergambar dengan si NEA ni



Kawan-kawan adik NEA. Ibu tu dah macam rakan sebaya je pulak bila terselit dekat situ. muahahaha





Spot Khalid. Spot Sabrina.  =)


NEA memanggil ramai lagi member untuk memenuhkan saf


Ahli semakin bertambah. Yang 2 orang dari kanan tu adik-adik NEA. molek-molek semua adik beradik si NEA ni.


Thanks jemput aku datang rumah kau. Thanks dekat papa dengan mama kau jugak. Nasi dagang rumah kau memang terbaik lah. Sampai termimpi-mimpi aku dok ingat nasi dagang kau. Aku ni memang tak pernah nak minat makan nasi dagang. Bila termakan dekat rumah kau tu tetiba aku dah minat nasi dagang pulekkkk


Celah mana pulak lepasni aku nak cari nasi dagang yang sedap ni???



ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar