Kamis, 22 September 2011

KOREAN TIME...

Assalamualaikum semua...anyeonghaseyo...
hai...memandangkan hari ni aku nak citer pasal korea lagi so aku guna anyeonghaseyo kan kan kan...
entry yang lepas aku ada janjikan nak citer pasal entertainment yang aku pernah tengok kan..
so hari lah harinya...kali ni aku rajin sikit up-date blog..sebab kerajinan tu dah datang..tapi kalau kemalasan tu datang memang berminggu la pulak baru aku up-date kan..hehe...oleh itu aku ambil kesempatan sikit nak story kat korang pasal korea entertainment yang aku tengok...

PERINGATAN : sume citer yang aku tengok ni ada kat KBS WORLD jer tau ASTRO 391 

...tada...

 ok ni entertainment yang lebih kepada sukan la kan...aku selalu gak tengok citer ni....tajuk dia
LET'S GO DREAM TEAM penah tengok tak?
citer ni boleh tengok kat 
KBS WORLD 
pukul 5.00 ptg hari RABU ulangan hari KHAMIS pukul 11.20 malam 

  tajuk : GAG CONCERT
hari : RABU 
jam : 6.00 ptg 
ulangan : KHAMIS 12.30 malam

tajuk : IMMORTAL SONG 2 
hari : SABTU
jam : 4.50 PTG
ulangan : SELASA pukul 10.20 malam

 tajuk : HAPPY TOGETHER
hari : SELASA 
jam : 5.00 petang
ulangan : RABU pukul 10.20 malam

tajuk : MUSIC BANK
hari : JUMAAT 
jam : 4.50 petang
ulangan : ISNIN pukul 10.20 malam & SELASA pukul 6.00 petang

ha...ni citer yang aku selalu tengok selain daripada drama korea...
aku kan kalau tak gelak boleh demam ooo....so untuk mengelakkan aku daripada diserang demam aku tengok la korea entertainment ni...sebab dengan citer diorang boleh buat aku gelak ooo...
hah pelik tak...tu baru betul demam korea kan...

meh nak citer sikit hari tu ada cuti panjang seminggu sebelum raya kan...pastu sambung pulak ngan cuit raya total p total mai ada la dalam 9 hari..dalam masa 9 hari tu aku demam kot sebab tak gelak ja...uhuk sedih tau..tu yang aku malas kalau cuti sekolah lama lama sangat..bukan apa dalam masa cuti tu aku tak boleh gelak...tak nak wat lawak ngan sapa..kalau kat sekolah at least ada gak kengkawan boleh gak buat lawak kan tapi kalau kat rumah nak gelak dengan sapa...betul tak...

tu sedikit sebanyak citer aku pasal korea entertaiment....aku ni bukan saja saja nak tengok korea tau
(nak selindung sikit)... aku ada alasan yang tersendiri gi tu...hehe

hah..kau ada..tu la kadang kadang manusia dia ada cara masing masing nak hiburkan hati yang sedang lara kan...wah ayat...ada yang suka hang out dengan kengkawan , ada yang dengar lagu , pegi shopping , pegi pantai , macam macam lagi la kan...tapi kalau aku la kan..aku suka ngadap tv ker ,ngadap laptop ker , tapi yang paling penting menghadap YANG MAHA ESA la...lagi tenang..betul tak...ini tak bila susah jer baru nak menghadap ALLAH tapi kalau senang kita selalu lupa kat PENCIPTA kita kan...semua manusia macam tu tak ada yang sempurna kan..aku pun ada gak kelemahan...wah ni dah macam nak bagi ceramah dah ni..nanti kalah DATO' FADHILAH KAMSAH ni...(pasang angan angan) haha....
kat bawah ni aku ada listkan entertainment yang yang pernah tengok sepanjang ditayangkan...

jeng jeng jeng

LIST ENTERTAINMENT :

1. OH MY SCHOOL
2. ENTERTAINMENT WEEKLY
3. GOLDEN STAR
4. INVICIBLE YOUTH

setakat ni baru ni jer la yang aku tengok...sebab entertainment ni mana ada tukar tukar sangat kan...so yang mana diorang tayangkan yang ni la yang aku tengok..

ok la sampai sini dulu 

...bye bye...

ssssseeeeeuuuuuooooollllllsssss next time

sarangae(LOVE)



Tidak ada komentar:

Posting Komentar