Kamis, 23 Juni 2011

yeah...GOOOOLLLL !!!!!!

salam

...semua....

muncul satu perkataan yang sedang bergema kat umah aku ni.....GGGOOOOLLLLL......tu dia jeritan famili aku punya excitednya tengok bola....MALAYSIA lawan LUBNAN....nasib baik dah masuk 2 gol....mmg dasyat giler ler....kali ni diorang main agak agresif la sikit drpd diorang main kat lubnan ari tu...aku sendiri pown malas nak tgk ari tu...kali ni baru seronok tengok....laju jer diorang main..mcm dalam MP3 plak (konon je la...ah, tak kuasa aku)...aku ni peminat sukan tp tak semua sukan r...kalau macam bola ni setakat nak join famili jerit GGGOOOLLL boleh...tp kalau nak tumpu bebetol bukan bidang kuasa aku la...haha..kalau badminton ker softball ker boling ker..huh baru tgk dengan penuh tumpuan..jangan marah r peminat bola...manusia bukan semua sukan dia minat..betul tak..korqng pown belum tentu minat sukan yang list td kan..betul tak...mungkin korang lebih suka berpidato ker , syarahan ker....hah ada gak orng yang macam  ni... sapa setuju jari atas mouse...yeah...thanks sebab bersetuju ngan hujah aku yang tak semengah nie...huhu....

ok lah pepepown aku doakan malaysia dapat pegi OLIMPIK 2012 kat LONDON nanti..amin...good luck to bro-bro yang bermandi peluh untuk naikkan nama negara...sarangae....

...bye...

see uuuooolllssss next time....

sarangae (LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar