Minggu, 05 Juni 2011

RM 3147.80 for this month. thanks NUFFNANG !! =)



wootttt. rm3k for this month. thanks nuffnang! kalau 3k dolar USD ni mahu kayooo aku boleh beli rumah banglo lapan bijik. hakhak over


Ada yang cakap nuffnang racist ? kena kipas nuffnang baru dapat buffred earnings?? cehhh hape mende lah kome mengarut ni. yang nuffnang racist tu, i dont think so. Staff staff nuffnang sangat friendly and nice. Masa aku pergi event hari tu pon, Michelle Nuffnang yang tegur aku dulu tau. Depa sangat nice ok. and peramah. i loikeeeeeeeee~


yang pasal kipas nuffnang baru dapat BE la hape lah. Confirm ke kau kipas nuffnang kau dapat BE? and betul ke kalau tak kipas tak dapat BE? teori mana kau pakai daaa. pernah ke nuffnang suruh kau buat entri pasal dia? puji puji dia? tak kan? tu semua depends on blogger tu sendiri nak cerita pasal nuffnang ke tak. depa pon tahu lah menilai . Staff staff depa bukan nya budak budak sekolah. semua graduated. and pasal racist tu, aku tak rasa pon macam tu. staff depa pon ada yang melayu hapee. kalau depa tu racist konpom ah tak amek melayu kerja sana.


Ramai yang suruh aku tukar innity sebab hits aku dalam 11k UV sehari. But aku lebih prefer NUFFNANG dari INNITY. Sebab nuffnang ni lah aku banyak kenal blogger. Nuffnang ni friendly user sikit. ni bagi aku lah. sebab ada some blogger yang pakai INNITY pon suruh aku stay je NUFFNANG. ada lah aku dengar dengar pasal INNITY ni bla bla tu ini. tapi aku malas lah nak campur sebab aku pon tak pasang. just dengar dengar macam tu je


for rm3k this month or sebelum ni semua hasil BE aku je. ramai ingat tu dari sponsored post/advertorial tapi tak pon. before ni aku tak pernah dapat sponsored post and yang rm3k for this month pon bukan earning dari sponsored post. tapi berkat kesabaran ...




yayyyy I GOT IT !! THANKS NUFFNANG!! dapat jugak akhirnya

perghhh baru dapat pon dah kecoh kan? padahal orang lain dah berlambak sponsored post. tapi tak kesah lah. sebab aku teruja gila ada kolum "sponsored post" dekat dashboard nuffnang aku. ada lah 2-3 advertorial aku pernah dapat. to be frank , jumlah untuk satu sponsored post bukan sikit ye. satu sponsored post boleh cecah rm1000++ tahu? gila kentang lenyek! masa dia kol suruh aku buat pon aku dah jerit jerit macam orang gila dah bila dapat. bila bukak dashboard nuffnang tengok amount yang dia nak bayar


"humakkkk aihhhh aku tak payah kerja lah macam ni. nganga depan laptop je dapat ribu ribu. muahaha" <=== monolog dalaman



ni tak masuk earnings sponsored post ni. kalau masuk. ouhh *kira kira duit lagi muahahaha kan aku dah jakun. ngengg



ok no wonder, blogger blogger yang terkemuka semua tu dapat rm10k and above for a month. but thanks nuffnang for this opportunity. Really appreciate it. please give me moreeee sponsored post. muahahaha *just kidding



but thanks anyway NUFFNANG. U made my day :D


ok bye!




jangan lupa vote blog cik epal ea !! :)









VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar