Jumat, 24 Juni 2011

Susu Kambing Merah AFYHANIFF

Cakap pasal susu ni. Aku ni memang gila susu. Tak kesah lah susu hape pon. Semua aku bedal. Dulu masa aku kecik kecik, ibu aku selalu beli susu lembu yang pure tu. Susu lembu ke kambing tah aku pon lupa. Tapi aku memang suka lah minum susu. Time kecik kecik dulu before nak tidur pon ibu aku akan bancuh susu dulu before nak tidur. Aku kadang kadang hairan dengan orang nak muntah minum susu ni. Apesal dowhh korang nak muntah? Susu sedap kot =)


Ni aku nak cerita pasal Susu Kambing Merah pulak.






Mesti ada yang pelik dan nak tanya

"Susu ni memang warna merah ke? Ke nama dia je Susu Kambing Merah?"


Susu kambing ni kaler merah sebab campur pati buah merah . SKM ni ada Buah Merah, itulah beza dgn susu lain :) buah merah ni bukan sahaja ada kandungan beta carotene dn tocopherol yg tinggi, malah hamis kambing pun dah ditutup oleh manis2 buah nye



Info pasal Susu Kambing Merah ni dalam bentuk komik =)

komik senyum kambing





Nak tengok macam mana ghupe buah merah ni??


ni lah buah merah. dah macam jagung pulak aku tengok ni haa

Keajaiban Buah Merah dalam Susu Kambing Merah


• Buah Merah adalah sejenis tumbuhan herba yang dalam dunia ini hanya boleh tumbuh di kawasan pergunungan Jayawijaya, di kawasan dataran tinggi Papua, Indonesia.

• Buah merah ini telah dibuktikan mampu merawati pelbagai jenis penyakit kronik di dalam dunia. Antara hasil kajian yang di buat, Buah merah ini mengandungi Beta carotin & Tocopherol yang sangat tinggi yang berfungsi sebagai anti-oksidan terbaik sehingga mampu meningkatkan kekebalan (imunisasi) tubuh badan mencegah pembiakan dan membunuh sel-sel kanser.

• Kandungan ekstrak buah merah ini sangat banyak. Ia mengandungi pelbagai jenis vitamin dan mineral yang sangat diperlukan oleh tubuh badan manusia dan boleh dijadikan sebagai supplement bersama ubat-ubatan doktor kepada pelbagai jenis penyakit diantaranya :

@HIV/ AIDS
@Tonsil/beguk
@Kanser
@Lelah/asma
@Stroke
@Hepatitis
@Tumor
@Sakit jantung
@Gout
@Melancarkan peredaran darah
@Bronchitis
@Darah tinggi
@Osteoporosis
@Sakit sendi




Ni website depa. KLIK SINI. Masuk masuk je ada suara Linda Onn engkauuuu. Jangan memain. Linda Onn pon ada promote jugak Susu Kambing Merah ni =)


SKM ni ada dipasarkan di farmasi seluruh Malaysia. Boleh semak senarai farmasi mana yang berdekatan rumah korang di website depa INI , link "our stores"


Harga pasaran semenanjung RM80, sabah sarawak RM84

Sebarang pertanyaan/bantuan boleh hubungi admin terus di FANPAGE SKM INI.

Selamat ber susu susu dan selamat menyusu. ok babaiiiiiiiiiiiiii~ =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar