Jumat, 03 Juni 2011

Takziah kepada keluarga Haidhar . Al-Fatihah

Innalillahi wa innalillahi raji'un.


Terkejut tadi ayah aku dapat call from Malaysia. sebab handphone ayah aku ada roaming. handphone aku tak ada. then ayah aku cakap Haidhar dah meninggal.


haaa? Haidhar dah meninggal?? biar betul?


yes. betul. Arwah kena langgar lori. baru je meniggal dunia ni. dalam pukul 1 waktu Malaysia tadi. Al-Fatihah


terkejut. aku sangat terkejut kau pergi dulu dari aku Haidhar. tak sangka aku. Allah lebih sayangkan kau barangkali.


Dulu aku pernah buat entri pasal arwah. arwah ni dia ni memang happy go lucky punya orang. walaupun perangai dia gonjeng gonjeng but hati dia baik. Even family aku pon semua kenal dia. mostly kawan kawan lelaki aku memang family aku akan kenal.



kalau handphone rosak ke hape. cakap je dekat arwah. mesti nanti dia akan betulkan. lepastu tak mintak charge pulak tu. baik betul. dah lah banyak kali jugak mintak tolong dia. handphone ibu aku pernah rosak, adik aku punya phone rosak pon dia betul kan, dulu aku punya skrin dekat phone hang pastu takleh guna pon dia betul kan. tapi semua dia tak nak caj. tapi ayah aku bagi lah jugak duit sikit tak pon belanja dia makan. kesian susah susah betul kan tapi dia tak nak apa apa pulak


Dulu arwah suka sakat aku dekat sekolah. nak baca KLIK SINI. bila ingat ingat balek rasa kelakar pulak dok gaduh gaduh macam tu. Aku rasa entri tu banyak jugak dapat feedback. Aku rasa arwah tahu pasal entri tu. dia baca pon dok bantai gelak.



dah lah . aku tak boleh nak menulis lagi dah. Mata aku bergelinang dengan air mata ni. serious aku tak sangka kau dah tak ada Haidhar

kepada kawan kawan sekolah aku yang sama sekolah dengan aku dulu dengan arwah,kalau ada yang baca blog aku ni. korang boleh lah ziarah rumah arwah hari ni. aku tak tahu bila kebumi. sebab baru dapat tahu tadi


Al-Fatihah. Sama samalah kita sedekah kan ye. Semoga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan di dalam golongan orang orang yang beriman

Tidak ada komentar:

Posting Komentar