Selasa, 28 Juni 2011

orang sibuk dengan aurat perempuan. Kita bercakap tentang AURAT LELAKI pula.



-poster ini bersepah sepah dekat uni aku-



men's aurah (from navel to knee) CANNOT be seen by SAME gender, even within your FAMILY....selalunya situasi ni dapat dilihat masa sport la...main bola..main ragbi...hadoiiiiiiii....yang pakai tight tu...SERAM pulak aku menengok nya...nak pakai tight satu hal...lepas tu pakai short pulak...pakai seluar elok elok tak boleh ke?? dengan bulu kaki panjang kerinting kerinting macam bangla...buat rebonding pon best tuuuu....dah la ketat satu hal...lepastu nak tersembol dah area area yang tak sepatutnya dilihat untuk tersembol tuuuuu.....hehhh...




ini kepada lelaki melayu yang beragama Islam especially....kau orang lelaki...aurat nak jaga lagiii senang daripada perempuan...simple sangat...nak pakai seluar panjang sikit bawah lutut pon tak boleh ke banggggggg oiiii??? bukan susah sangat pon nak cari seluar panjang tu..kat pasar malam dan pasar tani pon berlambak....bukan mahal bebenauu pon seluar tuuu....



so...lets COVER UP! =)


cover..cover...cover your aurah....jangan cover MACHO je la yang kau tahu....
(itu pon kalau macho la)



p/s: comel tak PATRICK tu??? tapi spongebob tak ada la pulak...


NOTE: entri ni entri RE-POST. aku ciplak dari entri aku dulu dekat SINI . Baca komen depa dekat entri tu lawok lawok pulak. Saja dok godek entri lama lama. cuba tengok penulisan aku dulu? bersepah titik titik muahahaha. :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar