Jumat, 17 Juni 2011

pengalaman pegi sukma mmg terbaik.....

...salam...
ehem..ehem...ermm..erm...sound check sound check...wuak....wuak...
tu dia punya lama nak betolkan suara..haha..bukan apa..sekian lama x up-date blog kan...disebabkan kesibukan yang terlampau...alamak terlebih sudah..merepek saja kau nie...haha..

okey entry kali nie aku nak story-mory sikit tentang cuti sem bau-baru nie...okey???? are you ready guys...
1st of all..nak citer ttg cuti minggu pertama...erm..keselurahan x berapa seronok sgt..sbb minggu pertama tu aku ada kelas tambahan sampai hari jumaat....oleh sebab itu x la berapa nak enjoy sgt kan...okey okey....jom kita pedi munggu yang kedua plak...haha..nie aku seronok sikit nak cerita kat korang...bukan apa agak menhappykan aku la...sbb benda nie maybe sekali seumur idup...nak tahu apa dia???okey jom aku citer....

citernya...aku dapat g SUKMA kat KL baru-baru ni...dalam cuti nie la minggu kedua...mahu x seronok aku...benda yang aku target finally aku dapat gak g SUKMA..1st mmg aku pown mcm x percaya...iya la punya ramai pemain softball kat perak nie..salah seorang daripda diorang adalah aku..wah...dah macam bulan jatuh ke riba....huhu...lebih kurang seminggu gak aku dok KL...meh aku citer sikit perjalanan g KL...

mula-mula naik bas pukul 6.30a.m..seawal subuh...bak pepatah lain...subuh sepi'e naik bas ngan kawan aku lagi 2 org...then kami sampai ipoh around 7.30a.m...then kami ambik teksi plak...masyarakat punya la mahal naik teksi..tambang kena bayar rm15 satu kereta..mmg la kami 3 org..tp rasa mmg x bebaloi..kami tanya uncle tu..jauh x MSN...dia cakap jauh..ok la kami boleh terima...tup tup x sampai 10 minit kami sampai..dah tu dia anta kami salah tempat plak tu..perh punya la benggang..nasib baik x jadi banggang..
okey sambung...kami kena da kat MSN pukul 8.30a.m kononnya nak gerak pukul 9.00a.m erm..biasa la janji melayu..dekat pukol 10.00am baru gerak...huh tension mendadak...then sampai KL dalam pukol 3.00pm r....jalan sana jalan sini...carik makan then baru carik bilik..haha..sampai-sampai terus lapar...ops..lupa nak cakap aku menginap kat UKM tp main kat UPM...kira aku dah masuk 2 Universiti sekali gus....haha...

1st game lawan KL menang 4-2...then game ngan perlis pown  
 menang gak 9-8...hari kedua game nagn terengganu kalah la plak 9-11....pastu game ngan sarawak menang 20-0...pastu game ari sabtu plak..
.lawan ngan pahang menang12-11..petang lawan ngan johor..menang 9-1...then dapat r masuk final..perak jumpa balik ngan terengganu...huh..kali ni kena belasah kaw-kaw punya..haha...22-4..nah ko hambik...nak sgt...haha...tp kami just main enjoy jer...ok la tu 1st year sofbol doadakan di peringkat sukma perak dapat no.2 ...not bad right ??? better then never..

okey..nie gambar kami satu team...pasukan perak dapat pingat perak..haha..lawak betul la...next time wujudkan negeri nama emas..hah kompom semua permainan dapat emas..kan kan kan...jgn marah...nanti kena jual...

nie famili aku yang sudi datang utk beri galakan kepada pasukan perak..huwah g tu...tu la yg dikatakan galakna dan dorongan daripada ahli keluarga amat penting...ewah....
okey..meh aku perkenalkan...yang belah kanan tu jumie..yang dok tengah tu nadia...and the last onemesti la aku x kan korang plak kan..haha..gigit medal tu nak tengok asli ke tak....ternyata asli nasib baik x patah gigi aku...

alolo...comeinye anak sapa la nie...haha..dapat nak rimau..dan aku namakan dia
oppa gikwang..maklumlah aku kan fanatik korea..hahaha
yeah..ber'posing' ats pentas...mas aduduk atas tu rasa dah macam artis dah...silau tengok kamera....haha...masuk tv plak tu..huhu..malunya aku...popular la plak..kan kan kan

nie team laki..diorang dapat no.3...jgn nak gosok gosok mata korang..gambar ni mmg warna ni..okey...

so..perjalan aku sepanjang sukma ni mmg seronok coz dapat jumpa balik kengkawan yang lama-lama dulu masa aku main wakil perak MSSM 2 taun lepas..kan mmg seronok la...keseronokan yang x dapat digambarkan...ok...la..nanti kalau aku ada hot story -mory lagi aku akan up-date lagi dalam blog kesayangan aku nie..nanti 2-3.07.2011 ni aku akan ke cameron highland..so nnt aku ceritakan pengalaman aku kat sana okey....

bye....

see uuuooooolllllllllssssssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar