Kamis, 02 Juni 2011

Menternak lemak di dalam Kapal Terbang MAS . muehehe :D

Dekat dalam kapal terbang pon boleh menternak lemak jugak hapeeeeeeeee. kehkeh. Sesiapa yang meneka dalam ENTRI INI aku nak pergi mana tu. Ada lah dalam antara yang teka teka tu yang betul . Tahniah diucapkan.

duduk tepi sekali sebab nak tengok awan kononnya. last last aku tido. time makan je aku bangun

economy class je. janji hado

apa pasal adik adik aku nampak putih dekat sini?? selalunya hitam. wakakakaka

pramugari hari ini. phewittttt nak mengorat boleh?

ni lagi sorang. ni melayu ni. ada sesiapa nak nombor telefon ahkak ni?

makan time!!! time ni pagi. menu breakfast lah. boleh pilih antara nasi lemak dengan scrumble egg. aku pilih nasi lemak. lapar dowhh. kena la makan nasik

nom nom nom nom

coklat GOLD belum makan lagi

scrumble egg. adik aku punya. sedap gak. tapi kalau dia bagi roti makan dengan ni lagi sodap! last last aku yang makan dengan nasi lemak aku. terbaik kot scramble egg ni. sedap!

kacang kacang dan ikan bilis dalam bekas comel

aku punya

sambal udang. nampak macam kecik. tapi kenyang gila kot. Alhamdulillah. sambal dia sedap. sambal udang. tapi sedap lah

hye jus oren!!! :)

tetiba dia bagi aiskrim ni lepas makan. ouh heavennnnn~



tapi aku dah selamat sampai dah. Alhamdulillah selamat dah aku sampai ke destinasi. penat doh balik shopping tadi. kehkeh.


haaa cer teka lagi aku pergi mana?? cer teka cer teka. nanti esok aku cerita. saja lah nak bagi sepraissss sikit. nak sambung shopping balek. :D


eh ok bye!





jangan lupa vote blog cik epal ea !! :)









VOTE ME HERE . Sila lah vote hari hari ye. Hari ini dah vote, esok pon vote lagi, nanti lusa pon jangan lupa vote jugak!  :D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar