Minggu, 19 Juni 2011

Coklat M&M's yang comel comel dan berwarna warni sang pelangi =)

M&M’s Vote and Win !!


hye korunkkkkkkkkkk. jom VOTE character M&M’s jom !! comel doh depa ni. Rasa macam nak makan je semua. Hikhik :D


ok ni aku bagi list characteristic untuk setiap character M&M’s ni. Mempersembahkan barisan barisan coklat comel yang gendut bulat bulat :


CIRI CIRI PERWATAKAN COKLAT M&M’s =)


• Merah – yakin dengan diri sendiri, Suka mencari perhatian, berani, nakal


Merah adalah watak yang kuat, berdikari dan suka kan perhatian kerana dia tahu dia layak untuk diberi perhatian. Dia berani dalam pilihan yang dibuat dan nakal dalam perbuatannya, dia juga memilih untuk melakukan hal-hal lain dengan cara yang lebih nakal.



• Biru - Percaya kepada diri sendiri, COOL


Biru adalah percaya pada diri sendiri dan COOL, tak perlu nak membuktikan kepada sesiapa yang dia bagus sebab ada benda lain yang lebih penting yang perlu dibuktikan. Bila ada sesuatu masalah dia tidak mudah panik. Dia tahu membuat keputusan yang bijak bila dalam dilema





• Hijau - diingini, menggoda, feminin, ghairah

satu satu Gadis yang ada, Hijau adalah menggoda dan feminin. Dia sensual dan tahu bahawa dia yang dikehendaki, sehingga dia mengambil keuntungan dari itu. Dia menarik dan mengetahui cara untuk memikat hati seseorang.




• Kuning – baik hati, naif, seorang yang simple

Kuning adalah watak yang adorable tetapi boleh jadi agak naif. Sebab itu orang sukakan dia. Cara nya yang sederhana dan sifat baik hati membuatnya mudah untuk mendekatkan dirinya dengan orang lain.




• Oren - berhati-hati, paranoid, takut, gelisah

Oren percaya "lebih baik selamat daripada menyesal." Dia berhati-hati bahawa dia datang sebagai seorang paranoid dan takut. Dia gelisah kerana dia suka mengelakkan diri daripada masalah.





Ni video depa ni. Depa pon dok kempen jugak untuk Vote depa ni :







Kalau nak tengok dekat SINI pon boleh. Comel je tau Video M&M's ni :D


Siapa karakter kegemaran korang dan mengapa??? korang pilih yang mana satu??? kalau aku, aku pilih yang KUNING.



Aku suka watak M&M’s yang berwarna kuning sebab aku suka orang yang adorable tetapi boleh jadi agak naif. Aku suka orang yang sederhana dan sifat yang naif membuatnya mudah untuk mendekatkan dirinya dengan orang lain. Karakter kuning ni seorang yang baik hati





aku nampak perwatakan KUNING ni dekat SELENA GOMEZ. ye aku memang minat SELENA GOMEZ pon. muehehe. Aku tengok dia seorang yang simple . Cuba tengok style dia, simple je but stylo. Selena Gomez ni sangatlah adorable !!! Cuba tengok SELENA GOMEZ ni. Cute kan dia?






Ok. sangat Cute and adorable !!!! hahahaha. Dan SELENA GOMEZ pon VOTE untuk KUNING sebab dia pakai baju kuning. Haha :D

dan sebab dia sangat ADORABLE, SIMPLE and CUTE. so aku VOTE untuk M&M’s KUNING !!! yeahhhh~




Aku ada jugak buat ‘Ujian Personaliti’ dekat SINI .

Korang pon try lah buat UJIAN PERSONALITI tu. best woh sebab soalan senang senang tak macam soalan exam :D




Dan ternyata aku memang mempunyai personaliti KUNING yang sama dengan SELENA GOMEZ =p

korang pon meh la VOTE character mana yang korang suka. pergi dekat SINI untuk start VOTING.


korang boleh vote jugak dekat M&M’s  Facebook Page dekat SINI.Cepat tentukan korang punya favourite character menang! kalau character yang korang VOTE tu menang, kau berpeluang untuk menang US $1000 dari M & M's World e-Voucher , dan banyak lagi!



Pemenang boleh memilih salah satu barang yang terjual di M & M's yang jarang dapat dekat Malaysia ni dan  berpeluang juga untuk menang US $ 1000 dari M & M's World e-Voucher , dan banyak lagi!Yang best nya korang boleh pilih nak hadiah yang mana. terbaik woh! Sebab susah nak dapat benda benda ni dekat Malaysia.


Barang yang terjual di M&M’s ada di jual di SINI





Ni antara hadiah hadiah nya. Comel doh hadiah dia:




Kalau menang, boleh pilih nak yang mana. Kalau aku, aku nak semua benda di atas ni boleh? Comel nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

yeahhh. lets VOTE bebeh! cepat jangan terlambat. mana tahu ada rezeki nak menang. hikhik





SELENA GOMEZ pon VOTE KUNING jugak tau sama dengan aku! Haha. VOTE M&M’s kesukaaan korang cepat! sila VOTE kuning cepat dekat SINI! muehehehe :D

ok bye! =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar