Kamis, 01 Maret 2012

Permulaan gembira di bulan March. Thanks Nuffnang! =)

Bila Nuffnang Team call aku cakap aku terpilih untuk jadi featured blogger dekat Nuffnang untuk bulan March. Cer teka apa reaksi aku?









Ok tak payah jawab pon



weeeeeeeeeeeeeeee~


Aku sangat jarang menulis in english, sebab aku lagi selesa berbahasa ibunda. Ecececeh bahasa ibunda gitu. Fine lah, senang kot kalau nak bercerita dengan bahasa melayu dan senang faham. Dah dari kecik cakap melayu, lain lah aku, special kes sikit, kecik-kecik pandai cakap Zimbabwe. Sebab sorang pon tak faham sepatah harem apa aku cakap. Ye ah budak kecik kan pelat. Sebut "kakak" pon jadi "tatat".



Untuk kolum itu, aku beranikan diri tulis dalam inggeris, walaupun tunggang langgang vocab aku dan tah hape hape tah aku mengarut dalam tu tapi ada aku kesah?  :D



Tu pon tak ah semua inggeris, rojak jugak bahasa. Sebab aku suka makan rojak. Eh sebut pasal rojak ni, tetiba nak makan rojak ayam dekat gerai tepi jalan. Cambest je.



ok lah nak cari rojak ayam ah lepasni, Terima kasih Nuffnang kerana memberi aku peluang menjadi perasa untuk bulan ini (Flavour of the Month)




ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar