Rabu, 28 Maret 2012

HITAM KUNING


Assalamualaikum semua

hai hoi hei
lamanya x up date...erm nak bagi alasan apa pulak kali ni erk..haha
korang mesti dah dpt agakkan kalau aku x up date maknanyaku malas la tu..hoho
that's correct..haha memang tak daapt disangkal lagi

baik lah sekembalinya aku ke dalam dunia menaip ni maka aku nak story mory sikit dengan korang pasal keja aku la kan..

baik...are you ready guys....
let me start first okey...semalam bersamaan 28 mac 2012
ada mesorat agong...so macam biasa la kan
  KAMI SEBAGAI PEKERJA YANG RAJIN 
buat persipan mesorat la kan...hoho..minggu lepas gila kau oouullsss keja dari isnin sampai ahad kau...
tapi..... aku x snap gambar pown..x sempat very busy okey....

so aku just up load gamabr masa mesorat ja la...so uuoollsss tgk la kan...

selamat menSCROLL gambar yerk...


 apo yang aku suka sgt tu erk..korang boleh teka tak..aku pun x tau apa yang aku gelakkan...


 ops..mata pown dah tak larat nak celik dah...


 erm..JOM KITA MENGUNDI


 haih..kalau bab bab bergambar serah jer kat kami ber-ENAM


 sambil baca doa pun dan lagi tgk kemera...memang cameraholic

yeah..pekerja yang chomel-chomel..huhu...
cantik tak baju kami?

bubui

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar