Rabu, 07 Maret 2012

Serasi bersama gitu! Bukan pasal Lisa Surihani dan Yusry KRU

Serasi bersama? Apa ingat Lisa Surihani dengan Yusry KRU je serasi bersama? Ada lagi yang serasi bersama tahu?? (Btw, tahniah Lisa Surihani dengan Yusry,semoga bahagia ke anak cucu cicit piut)






dan mempersembahkan....



Encik Johndol TaraVolta bersama Puan Mariah Kari! (bukan nama sebenar) .Serasi tak depa??





Ok tipu. nama hentam jekkk, baru reka lapan saat yang lepas. Bukan nak propa pasal depa ni serasi bersama ke tak. Cuba tengok model perempuan yang diberi nama Puan Mariah Kari (nama aku hentam) tu pegang apa??







Shing! Shing! LG PRADA woooooooooooo!!!








Kenapa anda sungguh cantik tertarik dan menarik sekali??




Gulp! Telan air liur



Sempat lah aku pergi launching Celcom LG Prada itu hari. Ada aku selit-selit sikit dalam ENTRI INI. Datang-datang je terus kena posing dengan LG Prada ni. Terkesima kejap. Wahh terkesima lah sangat engko ye. Tapi tapi tapi tapi aku tak tahu lah pulak siapa posing paling kreatif dapat bawak balek handphone ni!! Sebab lepas dah pose baru tahu. Arghhh asal lah lepas aku posing baru tahu, tapi nak pergi balek dekat situ untuk posing balek dengan PRADA phone ni macam segan ah pulak. Biasa ler, aku kan pemalu. muehehehe





Kaku. Posing sorok tangan.  Tak tahu apa motif. Kalau Tyra Banks kritik gambar ni, memang dia terus koyak kan aje. Tak payah cakap banyak.





Aku ni suka melalut sampai ke Zimbabwe, berbalik pada tajuk kita ni balek. Apa yang serasi bersama sangat tu kan? Haaaa kalau korang dah pakai handphone yang punya elegan,mahal dan cantik gila sampai gila pon tak cantik macam ni, apa barang kalau tak ada coverage yang sangat besar dan terbaik untuk handphone ni kan???






wehuuuuuuuuuuu! Celcom dan PRADA LG sangat-sangat serasi bersama gitu! :D


Eh korang nak tak sebijik handphone LG Prada ni?? Kalau tanya, gila ah kalau kata tak nak. Haaa sekarang ada VLOG (VIDEO BLOG) CONTEST yang tengah berjalan untuk semua nuffnangers . Apa yang anda perlu buat??


@ Buat VLOG ( VIDEO BLOG) yang bertajuk “Celcom and Prada, the perfect match”  dengan sekreatif yang mungkin


@Upload dekat youtube atau blog page


@Hantar entry dekat web Nuffnang melalui Youtube atau URL blog


@Tarikh penyertaan adalah daripada 3/3/2012 sampai 28/3/2012. Cepat! Cepat!



Dan 3 video paling kreatif dalam dunia akan berpeluang membawa balek:


Grand Prize: RM2,500 voucher + PRADA Phone
2nd Prize: RM1,500 voucher + PRADA Phone
3rd Prize: RM1,000 voucher 


wehhhhhhhhhhhhh tak nak ke wehhhhhhhh? Grand prize dengan 2nd prize dapat PRADA phone tu!!!




Kalau dah dapat PRADA phone ni, opkossss CELCOM telco terbaik untuk phone ini. Sedikit maklumat mengenai pelan terbaik untuk anda mendapatkan Prada phone:




Ouh ada lagi, 100 orang pertama yang beli phone ini dekat Blue Cube outlets yang terpilih akan dapat exclusive PRADA bluetooth! Teruja tak?? teruja tak??





Posing bersama Encik Johndol TaraVolta bersama Puan Mariah Kari! Serious cantik weh PRADA phone ni. Pi lah buat VLOG cepat! Mana tahu rezeki nak menang PRADA phone sebijik?? Tuah ayam belanda nampak di kaki ayam, tuah manusia siapa yang tahu?? Jadi jangan lah kita berkaki ayam apabila keluar ke mall, kau ingat kau Elyana? eh melalut pula






Untuk maklumat lanjut mengenai PRADA phone ini, boleh lah usha SINIIIIIIIIII





ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar