Sabtu, 17 Maret 2012

Jalan Jalan Cari Makan tv3 . Tukar pengacara boleh tak?





Siapa ada tengok Jalan Jalan Cari Makan tadi? Terkejut aku dah tukar pengacara. Sejak bila eh tukar? Maklumlah dah lama tak tengok tv.



Pengacara perempuan punya ah mekap tebal,makan pon cover-cover cun. Yang pengacara lelaki pon cam control macho pulak. Depa macam tak fun tapi buat-buat cam fun.



Pengacara yang mengacarakan rancangan makan-makan ni kena ah yang sempoi-sempoi je sebab subjek utama kita tengok Jalan-jalan cari makan adalah sebab MAKANANAN bukan orang. Tapi jangan ah selebet sangat pengacara nya pulak kan. Tapi kalau over,gedik dan cover je manjang pengacara nya pon mati jugak mood nak tengok makanan dalam rancangan tu


Tengok pengacara baru ni makan pon macam kena paksa je, komen pasal makanan pon tak berapa best. kalau dulu tengok JJCM macam berselera je,Qi pon pandai bagi komen pasal makanan tu dan sempoi je tak ada ah nak cover-cover.Sekarang ni tengok pengacara baru 2 orang tu, adehh terus mati mood. Aku tak tahu siapa nama 2 pengacara baru tu sebab aku tak kenal. Ada sesiapa yang tahu nama depa?



Aku ada cadangan sikit ah untuk tv3.Ada 5 cadangan (macam lah orang TV3 baca blog aku. tapi lantak lah kan.)



1-  Pengacara kena masuk ON AIR belajar camne nak mengacara dekat Aznil Nawawi. Dengan kata nama lain, maksudnya kena improve skill mengacara ah

2- Tukar pengacara lama balek iaitu Qi

3- Ambil Qi balek jadi pengacara

4- Qi jadi pengacara lagi sempoi so sila lah amek dia balek

5- We want QI back!







QI


Sekian terima kasih, ok bye!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar