Minggu, 18 Maret 2012

YANG MANA SATU IDAMAN KALBU

Assalamualaikum semua

aku sebenarnya tengah gila nak beli handphone..bukan nak tunjuk yang 'duit banyak' tapi memandangkan enset yang aku guna sekarang ni dah gelong so aku pun pasang la niat nak beli ensent baru tapi tak decide lagi nak beli enset apa..
sebab sekarang ni syarikat enset semua pakat berlumba-lumba keluarkan enset yang berjenama dan tahan lama kan..
dah tu cantik cantik pulak tu..haih..betul betul mencabar keiman
dicampur pulak dengan hasutan setan (oi beli ja semua lawa-lawa kalau tak beli esok lusa ang menyesal)
cis tarak guna punya setan..jangan la dok hasut aku..watcha...ambik kau... 
adoi...ni yang masalah problem ni..tak tau nak pilih yang mana...

somebody help me!!!!!!!



tengok ni hah..tak ka chomel namanya...pink lembut , pink terang dan biru..gggrrrr geramnya aku tengok
ada tak sapa sapa yang baik hati nak hadiahkan kat aku..haha
OH LG ~



ni satu lagi...kalau XPERIA ni memang aku dah usha lama dah cuma nak beli ngan tak ja...



ni pulak SAMSUNG GALAXY Y.. kak kat pejabat aku dah guna..sound dia memang terbaik la...ni pun aku minat jugak....huih




ni sama gak kot ngan XPERIA kat atas tu...saja upload 2 kali haha...


ni plak BLACKBERRY.. ni pun kak pejabat aku da guna....bukan takat kak pejabat ja..aku rasa BLACKBERRY ni dah seluruh dunia guna..betul tak..cuma aku ja yang ketinggalan zaman..hahah

whatever la.. nampaknya aku kena kumpul duit banyak banyak ni kalau nak beli semua..haha
tamak betul...bukan setakat MAXIS ngan CELCOM ja aku guna
sekali dengan DIGI , TUNE TALK , dan segala macam mak nenek sim aku boleh guna..
boleh jadi OKB pastu kalau nak top up cirit la..hahah

ok la chow dulu yer

bubui

ssseeeuuuooollsss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar