Selasa, 06 Maret 2012

DuP DaP DuP DaP

Assalamualaikum semua

hari ni aku tak boleh nak buat entry yang seronok seronok sangat sebab apa??? nak tau sebab esok result STPM keluar..argh bikin jiwa kacau saja ma...takui takui takui..tapi apa mau buat yang datang tetap akan menjelma jugak kan..ah apa yang aku cakap ni..adoi jiwa tarak betoi jari juga sudah salah taip adoiyai..apa mau bikin...tolon tolon...


erm..nak buat entry pasai result aku segan pulak..tapi esok insya-ALLAH kalau result aku tip top aku tunjuk ler....hahaha dan kalaua ku rajin aku snap gambar dan esok aku up date blog..tu pown kalau hati aku tak keberatan la kan...so kalau nak tau kisah esok hari jangan lupa baca entry aku yer...huhu

dalam takui pown boleh gelak lagi ker..tapi tak pa...aku dah usaha dan tawakal..so esok adalah hari penentuannya..semoga hari esok memberi 1000000 kali kegembiraan kat aku and my parents.. amin..amin..amin..

bubui

ssseeeeuuooolllssss next time

sarangae(LOVE)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar