Jumat, 16 Maret 2012

TERIMA KASIH ... KASAHAMNIDA ... THANK YOU

Assalamualaikum semua

korang mesti tertunggu-tunggu entry aku kan..ala entry yg aku buat pasal dup dap dup dap tempoh hari..cewah ayat skema deee...haha ingat tak?? kalau tak ingat buat-buat ingat jer la yer...malas nak citer panjang panjang lagi haha...

okey hari tu pada 7 mac 2012 keputusan stpm dah keluar so aku pada masa tu malas nak up date blog pasal result aku..so hari ni aku nak bagi tau la result aku...x la gempak sangat samapi dapat 4.00 pointer segala kan..aku ni sedang sedang ja..orang kata apa atas pagar ja kan...aku just dapat 2.585 jer...malas nak tangkap gambar kertas result tu...sebab malas nak cucuk wayar USB kat komputer aku..haha..
(alasan tak boleh terima)

tapi apa apa pun aku bersyukur dengan result yang aku dapat..nak wat cam na kan aku dah usaha dah tapi dapat result atas pagar nak wat cam nak kan kan kan..aku redha jer la...
apa apa pun untuk student spm 2011 aku nak wish good luck kat korang yer..result kuar 
21 mac ni so just get ready dgn segala kemungkinan yang akan tiba...orait...


ehem ehem...nak bagi tau ni...aku tersenarai dalam 5 principal tau...huhu.5 principal kira macam lulus semua paper yang di ambil..kalau korang ambik 4 subjek pastu lulus keempat-empat subjek tu kira dapat la 4 principal...depends kat jumlah paper yang korang ambik la kan...yang pasti x lebih lima subjek dan kurang 3 subjek..



okey ni semua gambar bebudak STPM 2011..terbaik la geng..haha...tengok semua THUMBs UP maknanya terbaik la kan..dan aku dapat tau kata sekolah aku SMK TAT BENG antara sekolah terbaik bagi kawasan luar bandar..erm bagus jugak kan..haha...sapa kata budak luar bandar tak boleh lahirkan student student biasa yang luar biasa..hah ??? paham tak ayat tu..kalau tak paham make sure baca sampai paham..kalau tak korang x kan paham apa yang aku cuba sampaikan...orait ???

okey la sampai sini dulu

bubui..

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar