Kamis, 29 Maret 2012

DERMAFAL ??? APA TU ??? JOM TERJAH

Assalamualaikum semua

ehem ehem..jap erk aku nak bertukar jadi PROMOTER jap...
hap hup put put BER.....TUKAR
shiau shu shu ( dah bertukar kononya)

helo semua kali ni atas budi bicara aku sendiri , aku telah melantik diri aku sebagai PROMOTER tak bertauliah... tadi aku on FACEBOOK aku kan pastu tengok la RAKAN aku ni hah letakkan something kat wall aku..aku pown rajin rajin kan jari aku dan KLIK kat situ...

then keluar la satu produk yang diberi nama DERMAFAL...
DERMAFAL??? apa benda tu..
mungkin ada yang tahu dan ada yang tak tahu kan..so aku pown ada buat sedikit research kat fesbuk orang tu...buat buat rajin la katakan..THEN aku jumpa la segala penerangan kat situ..so aku just "pinjam" ayat bunga bunga kat situ...bukan untuk orang lain pun  untuk promosikan produk ni jugak kan...

so kalau korang nak tau lebuh lanjut , korang boleh contact terus kat zatie catalyst
lagi senang kan...
hari tu kak pejabat aku pown ada tunjuk kat aku benda ni...dia kecik ja macam kapsul yang warna warni tu hah... pastu lembut jer...macam jeli

nak tau lebih lanjut boleh SCROOL kat bawah ni okey...


 cantik jer warna dia...I SUKA YOU...haha...oren dia cantik..rasa macam nak makan jer...erm..yummy...
nasib baik benda ni bukan untuk dimakan...


 kegunaan:-

mengembalikan kelembapan kulit
mengurangkan kesan parut jerawat
mengurangkan kedutan dan menigkatkan keanjalan kulit
mengurangkan kesan regangan/stretch mark
mengurangkan garis-garis halus dan kedutan

cara guna:-

pulas bijik atau boleh menggunakan jarum yang bersih atau gunting yang bersih.
sapu pada tempat yang dikehendaki

waktu guna:-

malam, sebelum tidur.
jika mahu kesan yang maksima, boleh digunakan siang dan malam

*UNTUK KEGUNAAN LUAR SAHAJA, BUKAN UNTUK DIMAKAN


 Manfaat plasenta

Ciri-ciri anti-penuaan

Mengandungi 30 jenis asid amino, peptida kompleks, vitamin, saccharides, asid nukleik, beratus-ratus galian, enzim dan faktor pertumbuhan. Ini adalah penting untuk mengaktifkan dan menjana semula sel fibroblast yang akhirnya membawa faedah pada kulit pengencangan, keanjalan, pengurangan kedutan, mencerahkan jeragat & meremajakan sel-sel kulit kusam.

Melindungi dari UV

Mengandungi faktor humectant yang menarik spt molekul air kepada kulit. Kehadiran lembapan adalah penting untuk kulit yang cantik dan muda. Humectant juga berkesan dalam mencegah kehilangan lembapan selepas memanjangkan pendedahan kepada cahaya matahari dan udara dingin.

Membantu dalam pemulihan

Mengandungi peptida & faktor pertumbuhan yang memberikan bantuan dan pemulihan yang lebih cepat daripada kerosakan UV, eritema (kemerahan), bengkak (edema), penebalan kulit, kedutan, kesan regangan dan parut. Dengan penggunaan berterusan, Dermafal mengembalikan tahap lembapan optimum kulit dan meningkatkan keanjalan di samping mengurangkan garis-garis halus dan kedutan. Dengan mengurangkan jeragat & parut jerawat dermafal juga akan menjadikan kulit anda anjal, cerah, gebu seperti yang diidamkan oleh setiap wanita sekaligus menjadikan kulit anda kembali cantik.
 



 UNTUK KEGUNAAN LUARAN SAHAJA....

khasiatnya:

mempercepatkan penjanaan sel-sel kulit baru untuk menjadikan kulit lebih lembut
menyerap kedalam kulit dgn begitu cepat dan membaiki tekstur kulit dalam beberapa minit
kurangkan kedutan halus
kurangkan parut,jerawat/accident
meremajakan kulit

cara guna:

pulas bijik atau cucuk dengan jarum yang bersih atau guntingkan dan sapu pada tempat yang dikehendaki

waktu:

malam sebelum tidur
jika mahu kesan lebih maksima,boleh gunakan siang dan malam



Norefal Vit E Softgel Oil

SET TRIAL : 10 BIJI/RM20

1 BOTOL- 100 BIJI/RM150

so macam mana dah baca dah kan..so korang boleh la buat pertimbangan kot kot la tergerak hati nak beli boleh terus contact dengan penjual dia okey 


okey la

selamat mencuba (termasuk la dengan aku sekali , aku pun nak try gak...haha)

bubui


ssseeuuuoolllssss next time

sarangae(LOVE)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar