Sabtu, 17 Maret 2012

PINK BIRU

Assalamualaikum semua

siang tadi aku ngan family aku g out-station...wah out-station g tu..tapi tak la jauh sangat kat kedah jer..ehem disebabkan bukan aku yang memandu that's why la aku kata tak jauh haha..(gelak jahat)
tujuan sebenar ker kedah just untuk makan free...ops !! makan kenduri ... maklumlah lah dah ada kat sana kan kita pun apa lagi sambil menyelam minum air la... bergh kenyang ai dapat minum air...

so disebabkan hari ni aku bawa camera 10 second aku..so aku pun meringankan tangan serat jadi untuk menekan punat yang dok ada kat camera tu..hasilnya korang boleh tengok kat bawah ni hah orait..bukan susah pun just scroll ja..dan kalau rajin tinggalkan pesanan ringkas korang kat ruangan yang dah disediakan..orait??

sapa yang tak penah guna highway??? 
aku pasti semua penah guna kan kan kan...so jgn nak buat jakun pulak erk...

ni dah sampai kat kaunter ambik tiket..

lepas tu abah aku memandu laju masuk lorong ALOR SETAR , GEORGE TOWN dengan lajunya mengalahkan michael schumacher...erm betul ker aku eja nama dia..ah lantak la bukan dia nak baca blog aku pun kan...haha

lapeas jer samapai tempat yang dituju kami makan makan dan makan pastu blah la kan..tak kan nak tunggu kat umah orang sampai maghrib pulak...

*pesanan : tiada sebarang gambar yang diambil di rumah kenduri. harap maklum

lepas makan mak su aku ajak p jalan-jalan..tapi bukan la jalan-jalan untuk menyoping tapi p main air kat air terjun jerk..tampat yang tak membazirkan wang ringgit tapi tempat yang dapat menenangkan minda dan fikiran...pegh ayat...mantop

kat sini baru ada gambar ok..so selamat menjamu mata anda...

 ambik gambar sendiri dari atas..wah ada cahaya di mukaku...ahakz

 duduk ala-ala gadis melayu terakhir uwek~

 amboi apo yang mak aku gelak sangat tu tak tau la

budak yang suka menyibuk...perbezaan kulit yang terlalu ketara..sapa setuju??

 pesanan ringkas tu..baca sendiri...

okey la sampai sini dulu

bubui

ssseeeuuooolllsss next time

sarangae(LOVE)



Tidak ada komentar:

Posting Komentar